شناسه خبر : 104042
شنبه 08 مهر 1402 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا

فاش نیوز -  استاندار ایلام به همراه جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل دو شهید با خانواده های این شهدای گرنقدر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا، در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهیدان «حامد ایوانی و محمد علی پاکروان» با خانواده های این شهدای گرنقدر، دیدار و گفتگو کردند.
استاندار ایلام در این دیدارها ضمن ادای احترام به تمای شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنها عنوان داشت: ما نه تنها در هفته دفاع مقدس که باید در تمامی طول سال و در تمامی مسئولیت‌ها نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم. چرا که حفظ یاد و نام شهدا و فداکاری های آنان یک رسالت مهم است که بر دوش همه مسئولین و ملت ایران قرار دارد‌.
مدیرکل بنیاد ایلام نیز گفت: ملت ما قدردان مجاهدت و صبوری خانواده‌های معزز شهدا هستند و همواره خود را مدیون این عزیزان می‌دانند و توفیق ما هم به عنوان افرادی که در نظام اسلامی وظیفه و مسئولیتی بر دوش داریم خدمتگزاری به رسم ادای دین به خانواده‌های معزز شهداست.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi