شناسه خبر : 104094
دوشنبه 10 مهر 1402 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیسی خطاب به خانواده شهدا: از موضع صاحبان انقلاب، مطالبه‌گری کنید

فاش نیوز - رئیس جمهور خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور دانست و خطاب به آنها گفت: هرگز از آرمان این شهدا عقب‌نشینی نکنید، از موضع صاحبان این انقلاب مسائل و مشکلات را مطالبه کنید.
 
رئیسی خطاب به خانواده شهدا: از موضع صاحبان انقلاب، مطالبه‌گری کنید

به گزارش ایثار، آیت الله رئیسی  در دیدار با جمعی از خانواده شهدای مدافع امنیت که شامگاه جمعه 7 مهرماه در بخش پایانی سفر یک روزه ایشان به اصفهان صورت گرفت، با بیان اینکه ایثار و فداکاری این شهدا سنگ زیر بنای امنیت و اقتدار کشور است، تصریح کرد: شهادت مظلومانه این شهدا موجب روشنگری در جامعه شد و بسیاری از کسانی که در اغتشاشات دچار ابهام و تردید شده بودند دریافتند مساله دشمن حجاب و حقوق زنان نیست. بلکه مشکل شان اصل نظام، انقلاب و امنیت کشور است.

رئیس جمهور در ادامه، عدم استقبال مردم از فراخوان‌های متعدد دشمن و ضد انقلاب در سالگرد حوادث سال گذشته را یکی از برکات خون مطهر شهدای مدافع امنیت دانست و گفت: این شهدا از آنجا که مظلومانه و در مقابل چشم مردم به شهادت رسیدند، خونشان در جامعه موجب روشنگری شد و بسیاری از آنها که دچار ابهام و تردید شده بودند نیز دریافتند مساله دشمن حجاب و حقوق زنان نیست. بلکه مشکل اصلی آنها اصل این نظام و انقلاب و امنیت و اقتدار کشور است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه ایثار و فداکاری شهدای مدافع امنیت سنگ زیر بنای امنیت و اقتدار کشور هستند، افزود: اگر چه داغ این شهدا برای خانواده‌هایشان سنگین است اما یاد و نام این شهیدان و آثار و برکات خونشان در جامعه ماندگار خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور دانست و خطاب به آنها گفت: هرگز از آرمان این شهدا عقب‌نشینی نکنید، از موضع صاحبان این انقلاب مسائل و مشکلات را مطالبه کنید، دولتمردان و مسئولان نیز افتخارشان خدمتگزاری به مردم و به ویژه خانواده شهداست و بدانید در بخش‌های مختلف کشور خادمان مردم برای رفع مشکلات شبانه‌روزی در حال کار و تلاشند.

در نشست و دیدار صمیمانه با آیت الله رئیسی، خانواده‌های شهیدان اسماعیل چراغی، محسن حمیدی، محمد حسین کریمی دلیکانی و محسن رضایی که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیدند، حضور داشتند.

اینستاگرام
ما صاحبان انقلابیم این فقط شعار است وگر نه مسولان اصلا اعتقادی به شهدا ندارند و خانواده شهدا را مسخره میکنند
آقای رئیسی اول رئیس بنیاد و مدیر کل تهران بزرگ را برکنار کنید خیلی از مسائل ایثارگران حل می‌شود...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi