شناسه خبر : 104222
شنبه 15 مهر 1402 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده کتائب القسام اعلام کرد:

آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و اسارت چند نظامی صهیونیست

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد»...

فاش نیوز - فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اعلام آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها، تصریح کرد که زمان یاغی‌گری اشغالگران به پایان رسیده است.

فرمانده کتائب القسام آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

محمد الضیف اضافه کرد: «ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

محمد الضیف گفت: «به مدافعان [مسجد الاقصی] تعرض کردند، حرمت مسجد را از بین بردند و ما پیشتر به آن‌ها هشدار داده بودیم. صدها نفر امسال به علت جنایت اشغالگران شهید و مجروح شدند. فراخوان‌های ما برای معامله تبادل اسرا  رد شد و هر روز تخلفات در کرانه باختری ادامه دارد».

الضیف در عین حال اظهار داشت: «از امروز هماهنگی‌های امنیتی به پایان می‌رسد. امروز مردم انقلابشان را احیا می‌کنند. مردم ما در قدس، اشغالگران را اخراج کنید و دیوارها را  از بین ببرید».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. 
همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

اذعان صهیونیست‌ها به تلفات در عملیات «طوفان الاقصی»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در اولین خبرها درباره عملیات «طوفان الاقصی» اذعان کردند که حداقل یک صهیونیست کشته و 15 نفر از آنها زخمی شدند.

اذعان صهیونیست‌ها به تلفات در عملیات «طوفان الاقصی»

در شرایطی که  فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها خبر داد، تلفات ساکنان فلسطین اشغالی خبرساز شده است.

ساعتی بعد از انتشار خبرها درباره حملات موشکی از نوار غزه به اراضی فلسطین اشغالی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد. ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

محمد الضیف افزود: «به مدافعان [مسجد الاقصی] تعرض کردند، حرمت مسجد را از بین بردند و ما پیشر به آن‌ها هشدار داده بودیم. صدها نفر امسال به علت جنایت اشغالگران شهید و مجروح شدند. فراخوان‌های ما برای معامله تبادل اسرا  رد شد و هر روز تخلفات در کرانه باختری ادامه دارد».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در اولین خبرها درباره عملیات طوفان الاقصی اذعان کردند که این عملیات ازآنها تلفات گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در اولین خبرها درباره عملیات طوفان الاقصی اذعان کردند که این عملیات ازآنها تلفات گرفته است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، یک زن بالای ۶۰ ساله در نتیجه حمله راکتی از غزه به منطقه «کفار آویو» در نزدیکی شهر «اشدود» کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند که حال دو نفر از زخمی‌ها وخیم است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که از صبح شنبه (امروز) اراضی فلسطین اشغالی بیش از دو ساعت هدف حملات راکتی و موشکی از نوار غزه قرار گرفته است.

اینستاگرام
فتح الفتوح. هاله نور
مبادله اسرا صهیونیست،،، فقط با
سپهبد حاج احمد متوسلیان و هیئت همراه..... و
امام موسی صدر...
سلام، پس از اخبار جایزه نوبل که یکبار دیگر کام مردم را تلخ کرد این مرتبه پیروزیهای گسترده ملت فلسطین که تحقیر اسراییل در جهان بود نشان داد خانه عنکبوت از آنچه فرمودند سست تر است تا بقول رهبر معظم انقلاب برسیم که شرط بندی روی اسب بازنده نتیجه قطعی شکست به همراه دارد انگار صهیونیستها خودشان عجله دارند قبل از 25 سال نابود شوند.
پس از جنایات صهیونیستها در مسجد الاقصی ملت فلسطین این مرتبه با پنج هزار موشک و با پای پیاده به شهرکهای صهیونیست نشین حمله کردند که در کلیپ های منتشر شده شاهد بودیم تعدادی صهیونیست را پشت وانت اسیر کردند و به غزه بردند یا صهیونیستها در بیابانها در حال فرار بودند که علاوه بر اینکه تحقیر ارتش و نیروهای امنیتی صهیونیستی بود موجب خنده و شادی مسلمانان شد. در صدر اسلام و پس از نزول آیات قرآن کریم در آن زمان که صهیونیستها هیچگونه حکومت و تشکیلاتی نداشتند خداوند متعال فرمود خانه عنکبوت سست ترین خانه است و امروز شاهد هستیم واقعا خانه عنکبوت گرچه شهرک هایی مدرن دارای تجهیزات عالی باشند اما سست ترین خانه است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi