شناسه خبر : 104228
شنبه 15 مهر 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید «شوشی‌نسب» به فرزند شهیدش پیوست

فاش نیوز - دمادر شهید محمدرضا شوشی‌نسب از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

کد خبر: ۶۲۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ - 05October 2023
 

مادر شهید «شوشی‌نسب» به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «فاطمه‌سلطان باباخان‌زاده» مادر شهید محمدرضا شوشی‌نسب از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که از سال ۱۳۶۲ داغ فرزندش را دیده بود پس از ۴۰ سال فراق، آسمانی شد و در بهشت به شهیدش پیوست.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم فاطمه‌سلطان باباخان‌زاده مادر شهید محمدرضا شوشی‌نسب امروز (پنج‌شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دزفول برگزار شد.

پیکر پاک مادر شهید محمدرضا شوشی‌نسب از درب مسجد گلزار شهدای شهیدآباد دزفول تشییع شد و پس از وداع خانواده و بستگان در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم فاطمه‌سلطان باباخان‌زاده مادر شهید محمدرضا شوشی‌نسب را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

شهید محمدرضا شوشی‌نسب فرزند عبدالرحیم است که در دوم فروردین‌ماه سال ۱۳۳۳ دیده به جهان گشود و در روز هشتم مهرماه سال ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi