شناسه خبر : 104229
شنبه 15 مهر 1402 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع مقدس، تجلی‌ مکارم اخلاقی ملت ایران

فاش نیوز - دفاع مقدس تجلی مکارم اخلاقی ملت ایران بود که توسط بهترین‌ فرزندان این سامان بروز کرد که تا امروز نه تنها ایرانیان بلکه همه آزادگان جهان از این گنجینه بزرگ تمتع برداشته و با کمک آموزه‌های حقیقی آن توانسته‌اند در برابر استکبار جهانی قد علم کنند.

کد خبر: ۶۲۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۹ - 07October 2023
 

دفاع مقدس، تجلی‌ مکارم اخلاقی ملت ایرانگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس - حامد افروغ؛ روزی که صدام برای آرام کردن نفس سرکش خود جهت تامین خوی پان عربی‌اش و الحاق مناطق عرب‌زبان ایران یورش آورد، اغلب کسانی که شاهد صحنه جنگ بودند، با محاسبه دو دو تا چهار تای عقلی، پیروزی را برای ملت ایران متصور نبودند.

پیروزی انقلاب اسلامی، پاک‌سازی ارتش، ایجاد هرج و مرج توسط جدایی‌طلبان و بسیاری فتنه‌های دیگر سبب شد تا همگان سقوط انقلاب اسلامی و تجزیه ایران را محتمل بدانند. آنچه در این میان مغفول ماند، قدرت درونی ملت ایران بود که، چون دریایی بزرگ و عمیق به رهبری مردی طوفانی و خروشان احیا شده بود.

جنگ تحمیلی از آن جهت تقدس یافت که با روحیه حماسی و ایثار زایدالوصفی از سوی ملت ایران پیش رفت، تا رهین عظمت اقتدار مردم و رهبری الهی امام خمینی (ره) گام بلند ملت برای اثبات بزرگی و مجد تاریخی آن‌ها به همه ثابت شود.

جنگ تحمیلی اگرچه با ضعف ایران آغاز شد، اما به دلیل باورمندی ملی به توانایی‌های داخلی، نتیجه جنگ به سود ملت ایران تمام شد و همین واقعه سکوی پرشی شد تا امروز با کمترین هزینه مادی در قبال هزینه‌هایی که رقبا و دشمنان برای پیشرفت نظامی و سیاسی خود خرج می‌کنند، بتوانیم اقتدار و امنیت‌مان را تثبیت کنیم.

دفاع مقدس آزمون عملی همه گزاره‌های معنوی است که در دین آموخته‌ایم و بستری بود برای تجلی مکارم اخلاقی ملت ایران بود که توسط بهترین‌ فرزندان این سامان بروز کرد که تا امروز نه تنها ایرانیان بلکه همه آزادگان جهان از این گنجینه بزرگ تمتع برداشته و با کمک آموزه‌های حقیقی آن توانسته‌اند در برابر استکبار جهانی قد علم کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi