شناسه خبر : 104307
دوشنبه 17 مهر 1402 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ایثارگران زنجانی

فاش نیوز - برزگر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه به طرح‌های اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت شده است.

کد خبر: ۶۲۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 08October 2023
 

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ایثارگران زنجانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباس برزگر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اشتغال را یکی از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جامعه ایثارگری استان زنجان عنوان کرده و اظهار داشت: امروز آرامش و آسایش کشور مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های دلاورمردان است و رفع مشکلات حوزه اشتغال فرزندان و یادگاران شهدا کمترین کار مسئولان در قبال این عزیزان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به همسر، فرزند، خواهر و برادر شهید، جانبازان، فرزند و همسر جانباز بالای ۲۵ درصد، آزادگان، فرزند و همسر آزاده‌های بالای یک سال ارائه می‌شود، افزود: متقاضیان این تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها برای تکمیل فرم‌ها مراجعه کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از محل اعتبارات تبصره ۱۶ تامین شده است، ادامه داد: این میزان تسهیلات بانکی به ۴۵۸ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال در جامعه ایثارگری پرداخت شده است.

وی افزود: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جذب اعتبارات تخصیصی علی رغم عدم انجام تعهدات توسط برخی بانک‌های عامل، به واسطه پیگیری و اهتمام جدی کارکنان و خادمین شهدا در بنیاد نخستین رتبه در بین کارگزاران در سطح استان را دارد.

برزگر در خصوص وام‌های پرداختی به جامعه ایثارگری یادآور شد: بانک‌های ملت، ملی، دی و صنعت و معدن همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته و از بانک مهر ایران نیز انتظار بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: بانک رسالت به عنوان یکی از بانک‌های عامل هیچ‌گونه همکاری با بنیاد شهید و دیگر کارگزاران نداشته که همین امر موجب شد علیرغم وجود متقاضیان از ایثارگران واجد شرایط، تعدادی از این عزیزان نتوانستند از این تسهیلات جهت اشتغالزایی بهره‌مند شوند که امید است با تحقق تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در سال جاری از اولویت برخوردار شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi