شناسه خبر : 104342
سه شنبه 18 مهر 1402 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خط و نشان حاج احمد متوسلیان برای اسرائیل

فاش نیوز - حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی‌اش گفته بود: ما ثابت مى‏‌کنیم خون ما باعث خواهد شد که سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و این رژیم غاصب و فاسد صهیونیستى آزاد شود.

خط و نشان حاج احمد متوسلیان برای اسرائیل

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، «حاج احمد متوسلیان» را به عنوان نماد مقاومت در برابر اسرائیل می‌شناسیم. فرمانده‌ای که سال ۱۳۶۱ برای مبارزه با رژیم صهیونیستی عازم لبنان شد و اکنون در آستانه ۴۲ سال بی‌خبری از این فرمانده هستیم. اگر چه امروز از حاج‌احمد خبری نداریم، اما آرمان این فرمانده و همرزمانش برای آزادی قدس شریف جهانی شده و در آستانه تحقق است.

یکی از سخنرانی‌های مشهور حاج احمدمتوسلیان مربوط به رهایی سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستى است. این فرمانده در آخرین سخنرانی خود خطاب به رزمندگان گفته بود: «هر شهرى که توسط اسرائیلى‌‏ها محاصره شده آزاد خواهیم کرد و اسرائیل را به سقوط مى‏‌کشانیم. روزى اسرائیل چنان بترسد و در فکر باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بیرون بیاید. با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد و عملیات‏مان را علیه آن‌ها شروع خواهیم کرد. هرکس با ماست؛ بسم‌‏الله! هرکس با ما نیست، خداحافظ! ما با ایمانمان مى‌‏جنگیم؛ جندالله با ایمانش مى‏‌جنگد. بگذار بوق‏‌هاى تبلیغاتى رسانه‏‌هاى صهیونیستى و سران اسرائیل به ما بگویند شما براى خودکشى آمده‌‏اید. ما ثابت مى‏‌کنیم که خون ما باعث خواهد شد که سرزمین‏‌هاى مقدس اسلامى از دست امپریالیزم آمریکا و این رژیم غاصب و فاسد صهیونیستى آزاد بشود.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi