شناسه خبر : 104368
سه شنبه 18 مهر 1402 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هفت خبرنگار در حملات هوایی و موشکی صهیونیست‌ها در غزه به شهادت رسیدند

گردان‌های عزالدین قسام وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ۱۵ مهر ماه عملیات گسترده نظامی موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند...

فاش نیوز - دفتر مطبوعاتی دولت فلسطین در غزه طی بیانیه‌ای از شهادت 7 خبرنگار در حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

در بیانیه فوق آمده است که در حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا امروز 7 خبرنگار جان باخته، 10 نفر مجروح شده و دو خبرنگار دیگر نیز مفقود شده اند.

طبق این بیانیه 7 خبرنگار فلسطینی به نام‌های سعیدالطویل، محمد صبح، ابراهیم لافی، محمد جرغون، محمد الصالحی، هشام النواجحه و اسعد شملخ شهید شده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است که 40 نهاد رسانه‌ای در بمباران اماکن و محله های غیرنظامی در این حملات به طور کامل یا جزئی آسیب دیده‌اند.

گفتنی است گردان‌های عزالدین قسام وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» 15 مهر ماه عملیات گسترده نظامی موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این عملیات، با ده‌ها فروند جنگنده اقدام به انجام حملات کور به نوار غزه حمله کرد که تا کنون به کشته و زخمی شدن چندین هزار زخمی از مردم غیرنظامی و زنان و کودکان بر جای گذاشته است.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در حملات وحشیانه اسرائیل به این منطقه دستکم 850 نفر از جمله 140 کودک شهید و 3726 نفر نیز زخمی شده‌اند.

در همین حال درگیری‌های شدید میان این رژیم و گروه‌های فلسطینی در اطراف نوار غزه نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در حملات گروه‌های فلسطینی تاکنون بیش از 1000 صهیونیست به هلاکت رسیده و 2400 نفر زخمی شده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi