شناسه خبر : 104379
چهارشنبه 19 مهر 1402 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است

فاش نیوز - هاشمی در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور گفت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است.

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «سید رمضان موسوی‌مقدم» نماینده ولی فقیه در این بنیاد، همه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان‌های تابعه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

«سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این همایش اظهار داشت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است، لذا ما طرح فضای مجازی را ارائه داده و در این ارتباط برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داریم.

وی با تاکید بر دعوت از هنرمندان و داستان نویسان در سراسر استان‌های کشور و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار‌ کرد: تهیه بانک اطلاعات هنرمندان و نویسندگان یک اقدام ضروری و جدی است لذا امیدواریم تهیه این بانک اطلاعات به زودی انجام شود.

اینستاگرام
سلام ، لطفا آدرس غلط ندهید چون بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت رسانی به حاملان فرهنگ ایثار و شهادت است. وقتی ایثارگران معزز یا حاملان فرهنگ ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی سرگردان شدند و جانباز اعصاب و روان مستاجر باشد و هزینه درمانش را از جیب خودش پرداخت کند اما صاحب خانه با علم به مشکل اعصاب و روان جانباز در حالیکه کلیه تعهدات قراردادش را انجام داده اما قاضی بدلیل مشکل اعصاب و روان تمام حقوق جانباز را نادیده بگیرد و محکوم کند و با نیروی انتظامی خانه را تخلیه کند و در چشم مردم و اطرافیان تحقیر شود آنوقت بفرمایید فضای مجازی چه نقشی دارد؟
البته میدانیم فضای مجازی در اختیار سازندگان آمریکایی است و اکثریت فعالان فضای مجازی ضد انقلاب و برانداز و کاسب جنس خود هستند که اغلب دارای ماموریت برای ضدیت با نظام اسلامی میباشند لذا با تعداد اندکی کاربران فضای مجازی که حتی قادر به تامین هزینه خرید اینترنت نیستند چگونه میتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای مجازی که معمولا غرق در فساد است ترویج داد؟
اگر مسئولان مربوط به وظایف و تکالیف قانونی عمل کنند مشکلی وجود نخواهد داشت و عزتمندی ایثارگران موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد بنابراین مشکلات از جایی شروع میشود که مسئول ناتوان از انجام وظایف و تکالیف قانونی باشند یا نخواهند انجام بدهند که قطعا ترک قانون جرم محسوب میگردد.
برای مثال میدانیم در برخی بودجه های مصوب تخلفاتی وجود دارد اما هنگامی که بازرسی ماهها تلاش میکند تا تخلفی را کشف و اسناد مربوط را پس از بررسیهای دقیق کارشناسی فنی و مالی و حقوقی به دادگاه ارسال میکنند اما قاضی با خونسردی متخلف را تبرئه میکند و میگویند بازرس وظیفه اش را عمل کند و کاری با نتیجه اقدام نداشته باشد. آیا اگر شما جای بازرس بیچاره بودید دلسرد و افسرده نشده بودید؟ اگر شما جای ایثارگران بودید چه کار می کردید؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi