شناسه خبر : 104442
جمعه 21 مهر 1402 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صهیونیست‌ها با بمباران غزه ۱۳ اسیرشان را به هلاکت رساندند

فاش نیوز - جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بمباران غزه، ۱۳ نفر از اسرای صهیونیست خود را به هلاکت رسانده‌ است.

صهیونیست‌ها با بمباران غزه ۱۳ اسیرشان را به هلاکت رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس، گردان‌های «عزالدین القسام»، شاخه نظامی حماس امروز جمعه، ۱۳ اکتبر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات اشغالگران به نوار غزه طی ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳ اسیر صهیونیست که در مناطق مختلفی از این باریکه نگهداری می‌شدند، به هلاکت رسیده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب» در ادامه بیانیه حماس آمده است: ۶ نفر از این اسرای صهیونیست در شمال و دو مکان مختلف نگهداری می‌شدند؛ ۷ نفر دیگرشان نیز در غزه و در سه مکان مختلف بودند که بر اثر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

بامداد امروز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ده‌ها حمله شدید به مناطق مختلف نوار غزه با تمرکز بر شمال غربی و شمال این منطقه انجام دادند. توپخانه ارتش رژیم اشغالگر همچنین مناطق رفح و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

نبرد طوفان الاقصی با ادامه درگیری‌ها و حملات موشکی مقاومت به حیفا و فلج شدن کار فرودگاه بن گوریون وارد هفتمین روز خود شد؛ در حالی که تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی به بیش از ۱۳۰۰ نفر رسید.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته اعلام کرد که تعداد کشته‌های این رژیم طی عملیات اخیر نیروهای مقاومت به ۱۳۰۰ کشته رسیده و مجروحان نیز به ۳۱۹۲ نفر افزایش یافته‌اند. ارتش صهیونیستی در آخرین آمار اعلامی‌اش خبر داده بود که شمار کشته‌های نظامیانش به ۲۴۷ نفر رسیده است. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi