شناسه خبر : 104510
یکشنبه 23 مهر 1402 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین سالگرد شهادت «کسری اسمعیلی» برگزار شد

فاش نیوز - آیین سومین سالگرد شهادت بسیجی جهادگر کسری اسمعیلی و ۲۰ سالگی قرارگاه یاوران جهادگر با حضور سردار حاجی‌زاده عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد.

کد خبر: ۶۲۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 14October 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم سومین سالگرد شهادت بسیجی جهادگر کسری اسمعیلی و ۲۰ سالگی قرارگاه یاوران جهادگر عصر امروز با حضور  سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی‌ هوافضای سپاه و «حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ابوالقاسمی گزارشی از بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور ارائه و در ادامه پیرامون شهید اسمعیلی نیز سخنانی را عنوان کرد.

سردار حاجی‌زاده نیز در ادامه درباره عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان و چگونگی موفقیت ایران در حوزه دفاعی، مطالبی را بیان کرد.

شهید کسری اسمعیلی دانشجوی ترم ۹ رشته پزشکی، مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و از فعالین جهادی در عرصه سلامت و درمان بود که برای شناسایی منطقه الیگودرز به منظور برگزاری طرح خدمت‌رسانی جهادی رفته بود، اما دچار سانحه رانندگی شد و در سن ۲۳ سالگی به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi