شناسه خبر : 104514
یکشنبه 23 مهر 1402 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان البرز

همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی ۳ و ۴ آموزش‌ و پرورش استان البرز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

کد خبر: ۶۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 14October 2023
 

تجلیل از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان البرزفاش نیوز - به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی ۳ و ۴ آموزش‌ و پرورش استان البرز با حضور «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولین برگزار و از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ممتاز در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

رستمیان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: مراسم امروز، محفل افراد تلاشگر در عرصه علم و ادب است و از منزلت بالایی برخوردار است، زیرا همه آنچه که امروز بشریت دارد از علم است و دین و آموزه‌های دینی ما بر همین اساس است بخوانیم و بیاموزیم.

وی افزود: در اساسنامه‌ای که امام (ره) در فرمان ۸ ماده‌ای برای تأسیس نهاد بنیاد شهید صادر کردند به موضوع فرهنگ و آموزش نگاه ویژه‌ای شده است و ۶۰ درصد از اساسنامه که به تأیید مقام معظم رهبری در تجمیع سه نهاد ایثارگری رسید موضوع آموزش و مسائل فرهنگی در اولویت قرار دارد و همین امر باعث شده است که آموزش جزو فعالیت‌های مهم اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: محصول زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تربیت فرزندانی است که در آینده باید چرخ این مملکت را به گردش دربیاورند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند و این برگرفته از همان تفکر راهبردی حضرت امام (ره) و تأیید مقام معظم رهبری در سلسله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در بنیاد واحد آموزش که از زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی است وظیفه دارد از پیش‌دبستانی تا دانشگاه کار آموزش را برنامه‌ریزی و مدیریت کند.

رستمیان گفت: اینکه شما امروز به‌عنوان دانش‌آموزان ممتاز در حوزه تحصیل معرفی می‌شوید مدیون زحمات والدین، مربیان و متولیان آموزش‌وپرورش است. امید است باهمت و تلاش متولیان تعلیم و تربیت و والدین محترم و پشتیبانی بنیاد فرزندان طرح شاهد قله‌های بلند علمی را فتح کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi