شناسه خبر : 104594
سه شنبه 25 مهر 1402 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که دوشنبه 24 مهرماه به صورت وبیناری در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده، برگزار شد، گفت: طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به صورت میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این همایش با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد تربیتی وابسته به انقلاب است، گفت: بنیاد موظف است که خانواده شهدا و ایثارگران را به اخلاقیات، معنویات و سعادت نزدیک کند و در نظام سیاستگذاری، سعادت جامعه هدف در نظر گرفته شده است. 
معاون رئیس جمهور تصریح‌کرد: برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبتنی بر امتیازاتی است و باید مورد تایید جامعه هدف نیز باشد. در این برنامه کارکنان ارزیابی می‌شوند و از استان‌های برتر تقدیر و تشکر خواهد شد. 
دکتر قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: بنیاد نهاد مقدسی است لذا کارکنان این نهاد باید رفتار مقدس داشته باشند. کارکنان و مدیران بنیاد برای تعامل با جامعه هدف باید بخشنامه‌ها را مطالعه کنند. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح سپاس گفت: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگری در تعامل با جامعه هدف به شکل مددکاری است. در طرح سپاس میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود و هدف بنیاد تنها احوالپرسی نیست بلکه باید به مشکلات جامعه هدف هم رسیدگی شود. طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi