شناسه خبر : 104646
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دبیران ۱۰۰ تشکل ایثارگری کشور در مشهدالرضا(ع) گردهم آمدند

فاش نیوز - نمایندگان ۱۰۰ تشکل مردم نهاد (سمن) ایثارگری از سراسر کشور در قالب «همایش آموزشی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر» در مشهد مقدس گردهم آمدند.
 
دبیران ۱۰۰ تشکل ایثارگری کشور در مشهدالرضا(ع) گردهم آمدند

به گزارش ایثار، برپایی کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی مسئولان کشوری و استانی از جمله برنامه های همایش سه روزه دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر در مشهد مقدس است.
مدیرکل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این همایش آموزشی توانمدسازی گفت: تشکل های حاضر در این همایش شامل سازمان های مردم نهاد دارای مجوز هستند که اعضای آن شامل وابستگان به خانواده های شهدا و ایثارگران می باشند.
رحیم نریمانی افزود: اهداف وجودی این سمن ها مانند تشکل جانبازان قطع نخاع، فرزندان شاهد کشور، جانبازان اعصاب و روان کشور، پرداختن به مسائل جامعه ایثارگری با هدف پیگیری مشکلات متنوع آنها است، به طوریکه در این همایش دبیران ۱۰۰ سمن از سراسر کشور به مشهد آمده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش آموزشی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد را تسهیل گری در سازمان های مردم نهاد، آشنایی با اصول برنامه ریزی راهبردی در سمن ها و آشنایی با اصول توانمند سازی سازمان های مردم نهاد از طریق برپایی کارگاه های آموزشی برای دبیران تشکل های حاضر عنوان کرد.
مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تجلیل از خادمان شاهد و ایثارگر حرم مطهر رضوی در مراسم اختتامیه این همایش با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه خواهد بود.
 در آغاز این همایش حاضران ضمن اعلام حمایت از مبارزه به حق مردم فلسطین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی، کشتار این روزهای زنان و کودکان در غزه و اقدامات حامیان این رژیم را محکوم کردند.
مردم خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه صیانت از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.
جمعیت زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ۳۸۰ هزار نفر است.
جامعه هدف ایثارگری در کشور شامل وابستگان به شهدا و جانبازان حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi