شناسه خبر : 104719
شنبه 29 مهر 1402 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه ایثارگران و جانبازان زخم‌خورده رژیم صهیونیستی هستند

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر شهدای جنگ تحمیلی ما توسط صدام جنایتکار به شهادت رسیدند، همه می‌دانند که او دست‌آموز آمریکا و موساد بوده است. تمام ایثارگران و جانبازان ما به نوعی زخم‌خورده رژیم جعلی اسرائیل هستند.

رئیس بنیاد شهید: همه ایثارگران و جانبازان زخم‌خورده رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مراسم تجمع میدان فلسطین ضمن محکومیت اقدام شنیع رژیم جعلی صهیونیستی گفت: همواره جنایت‌های بسیاری توسط رژیم صهیونسیتی در عمر ننگین این رژیم ثبت شده است که از جمله آن حمله به بیمارستان المعمدانی است. در آن بیمارستان بیماران، مجروحان، کودکان و زنان بی‌پناه حضور داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: این حمله ناجوانمردانه در حالی رخ داد که این رژیم جعلی اعلام‌کرده بود که آن جا منطقه امن است، اما برنامه‌ریزی فکر شده‌ای برای ایجاد جنایت علیه بشریت رخ داد.

وی با اشاره به اینکه هیچ انسان منصفی حتی اگر مسلمان هم نباشد نمی‌تواند این جنایات را ببیند و ساکت بنشیند، تصریح کرد: آزادگان جهان در برابر این اقدام ناجوانمردانه می‌ایستند و آن را محکوم می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به دلیل حضورش در این مراسم، تأکید کرد: ما به همراه همکارانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حداقل کاری که می‌توانستیم در این رابطه انجام دهیم این بود که با شهدا و خانواده‌های غزه اعلام همدردی کرده و انزجار خود را از رژیم‌ سفاک صهیونیستی فریاد بزنیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در کنار آن هم اعلام آمادگی می‌کنیم که در این مسیر هرکاری از دستمان بربیاید دریغ نخواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه موضع عموم خانواده شهدای ایرانی به دلیل اینکه خودشان درد کشیده  و زخم خورده رژیم صهیونیستی هستند، کاملاً روشن و شفاف است، اظهار کرد: ما در طول دوران حیات جمهوری اسلامی اگر شهید ترور داریم، پشت سر آن‌ها منافقان دست‌آموز اسرائیل هستند. اگر شهدای جنگ تحمیلی ما توسط صدام جنایتکار به شهادت رسیدند همه می‌دانند که او دست‌آموز آمریکا و موساد بوده. همچنین تمام ایثارگران و جانبازان ما به نوعی زخم‌خورده این جنایتکاران جعلی هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و هم‌دستانش همواره علیه ملت ایران جنایت کرده‌اند و به همین دلیل مردم ایران و به خصوص خانواده شهدای ایرانی خودشان را هم‌سنگر و هم صدای مظلومان غزه می‌دانند.

اینستاگرام
ای خدا ، یعنی قبل مرگم فرا میرسه جنگ با اسرائیل؟؟؟
منم سهمی داشته باشم در نابودی اسرائیل؟؟...
ان شاءالله ان شاءالله ان شاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi