شناسه خبر : 104740
شنبه 29 مهر 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان کوهدشت

شهدای روحانی

فاش نیوز - امام جمعه کوهدشت در یادواره شهدای طلبه و روحانی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امروز در یادواره شهدای طلبه و روحانی این شهرستان با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت بشر هستند، گفت: با عمل به سیره و منش شهدا می توانیم سلامت روحی و معنوی جامعه را تضمین نماییم.

وی با بیان اینکه باید خدمات و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای آحاد جامعه بیان شود، اظهار کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و رزمندگان برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطر نشان کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می توانیم در تربیت نسلی مومن، انقلابی و ولایی قدم برداریم.

حجت الاسلام طهماسبی برگزاری یادواره‌های شهدا را مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان اعلام کرد و گفت: کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان قرار است ششم آبان ماه امسال در خرم آباد برگزار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری باشکوه این یادواره‌ها در واقع عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر حفظ یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدای والامقام است.

در پایان این یادواره از خانواده شهدای طلبه و روحانی شهرستان کوهدشت تجلیل شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi