شناسه خبر : 104741
شنبه 29 مهر 1402 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حزب‌الله از هلاکت نظامیان صهیونیست خبر داد

فاش نیوز - جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد در حمله رزمندگان مقاومت به یک پایگاه صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و مجروح شده‌اند.

حزب‌الله از هلاکت نظامیان صهیونیست خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، از هلاکت و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در خطوط مرزی با لبنان خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد: «در پاسخ به حمله روز گذشته (پنجشنبه) [رژیم صهیونیستی] به خبرنگاران و غیرنظامیان در مجاورت موضع «العباد» که منجر به شهادت «عبدالله ربیع البقاعی» شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام اسرائیل را در نزدیکی پایگاه «برانیت» با موشک‌های مناسب هدف قرار دادند که در پی آن تعدادی کشته و زخمی شدند».

مقاومت اسلامی لبنان، امروز، همچنین مواضع نظامی «الرمثة»، «زبدین»، «‏الرادار»، «رویسات القرن»، «رویسات العلم»، «العاصی»، «هرمون» و محل تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست در پایگاه اشغالی «هونین» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد.

منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز، خبر داده بودند رزمندگان حزب‌الله دست‌کم ۳۰ خمپاره به سمت مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان شلیک کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi