شناسه خبر : 104749
شنبه 29 مهر 1402 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر ۲ شهید افغانستانی مدافع حرم در ورامین و مشهد تشییع شد

فاش نیوز - دیروز پس از اقامه نماز جمعه در مشهد و خیرآباد ورامین، پیکر دو شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور مردم ولایی و شهید‌پرور تشییع و به خاک سپرده شد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تشییع پیکر شهید «سیدمصطفی موسوی» از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون دیروز بعد از نماز جمعه خیرآباد ورامین برگزار و نمازگزاران جمعه بر پیکر پاک وی، نماز اقامه کردند.
پیکر شهید موسوی پس از تشییع در گلزار شهدای روستای ریحان‌آباد ورامین به خاک سپرده
شد.
پیکر مطهر این شهید لشکر فاطمیون به تازگی در عملیات تفحص در سوریه کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA محرز شد و انتظار هفت ساله خانواده شهید خاتمه یافت.
این شهید 19 ساله مدافع حرم در سال 95 به دست نیروهای داعش در کشور سوریه به شهادت رسید.
دیروز همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون «مجتبی علیزاده» با حضور گسترده زائران و مجاوران حرم رضوی پس از اقامه نماز جمعه مشهد مقدس برگزار و پیکر پاکش در حرم ملکوتی امام رضا‌(ع) طواف داده شد.
در این مراسم معنوی که خادمان رضوی، مردم شهید‌پرور مشهد مقدس و خانواده شهدا حضور داشتند آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بر پیکر این شهید مدافع حرم اهل بیت‌(ع) نماز اقامه کرد.
پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد خاکسپاری شد.
پیکر مطهر این شهید در عملیات تفحصی که در سوریه انجام شد، پس از ۷ سال کشف و هویت او شناسایی شد. این شهید متولد ۱۳۶۱ در روستای سرآسیاب خراسان رضوی بود و به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شد و ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه خان‌طومان به شهادت رسید. از این شهید ۲ فرزند دختر به یادگار مانده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi