شناسه خبر : 104759
شنبه 29 مهر 1402 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تداوم راه شهدا، رمز ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان است

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تداوم راه شهدا را رمز شناسایی اهداف دشمنان و ایستادگی در مقابل توطئه‌های آن‌ها دانست و افزود: مسیر شهدا را ادامه دهید و مطمئن باشید در جبهه حق قرار دارید.
 
تداوم راه شهدا، رمز ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان است

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان، با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون، مکتب اسلام دشمنان زیادی داشته است، اظهار داشت: از صدر اسلام دشمنان همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا نور حق و حقیقت در جبهه حق را خاموش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: فرهنگ ایثار و شهادت مسیر صیانت از این مکتب حق و نور حقیقت است.
حجت‌الاسلام موسوی مقدم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، ادامه داد:  اوج فشارهای فرهنگی غربی در کشورهای شرقی در دوران معاصر بوده است و در این زمینه از زمان طاغوت توسط افراد بیدار جامعه، کتاب‌ها نوشته شده است چون این فرهنگ غربی، بنیادهای فرهنگی را متزلزل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به قول امام خمینی (ره) انفجار نور بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان در قالب مدرنیته و دموکراسی غربی می‌تاختند و استعمار فرهنگی از بیرون و از درون استبداد فرهنگی شاهنشاهی هجوم آورده بود، انقلاب اسلامی مانند پیروزی انفجار نور بود.
حجت الاسلام موسوی مقدم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ذهن‌ها را روشن و دل‌ها را آگاه کرد و در چنین شرایطی رزمندگان جان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا می‌کردند.

راه شهدا نمایان کننده راه حق و حقیقت است
وی ‌افزود: اگر می‌خواهید در جبهه حق ایستاده بمانید، ببینید شهدا کجا ایستاده‌اند و بدانید راه شهدا، چراغ راه حق و حقیقت است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تداوم راه شهدا را رمز شناسایی اهداف دشمنان و ایستادگی در مقابل توطئه‌های آن‌ها دانست و افزود: مسیر شهدا را ادامه دهید و مطمئن باشید در جبهه حق قرار دارید.
وی با بیان اینکه شهدا وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، افزود: اگر مجاهدان در راه خدا هم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و شما نشستگان راه و روش آنها را ادامه دهید، مطمئن باشید که حق و حقیقت راه خود را پیدا خواهد کرد.
وی اظهار کرد: 1400 سال بیشترین دشمنی‌ها علیه اسلام، قرآن و مکتب تشیع صورت گرفته است، اما این نور الهی همچنان در عرصه‌های بین المللی در حال درخشیدن است.
وی با بیان اینکه دشمنان برای خاموشی نور اسلام تلاش می‌کنند اما نمی‌توانند، ادامه داد: از قول رسول گرامی اسلام در کتاب کشف محجوب نقل شده است که، در آینده کسانی خواهند آمد که شهدا و انبیاء غبطه آنان را می‌خورند.
حجت‌الاسلام موسوی مقدم با اشاره به نبرد امروز جوانان غزه با رژیم اشغالگر قدس، افزود: امروز جوانان غزه، از شهدای ما بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و دیگر شهدای اسلام سرمش و الگو می‌گیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi