شناسه خبر : 104771
یکشنبه 30 مهر 1402 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدارس شاهد و ایثارگر در سال‌ آینده شاهد تغییر و تحول اساسی خواهد بود

فاش نیوز - مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز و نخبه شهر تهران، گفت: امسال در مدارس شاهد، نظاره‌گر تغییراتی بودیم که توسط مسئولان دغدغه‌مند حاصل شد و این نوید تغییرات اساسی در مدارس شاهد در سال‌‌های آینده است.
 
مدارس شاهد و ایثارگر در سال‌ آینده شاهد تغییر و تحول اساسی خواهد بود

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام و المسلمین هاشم صابریان گفت: توفیق دارم در این مراسم خدمت دانش آموزان شاهد و ایثارگر باشم و باعث افتخار بزرگی است وقتی در جمع خانواده شاهد و ایثارگر حضور دارم. دانش آموزانی که پدران و پدربزرگان آنها برای حفظ آب و خاک رفتند امروز این دانش آموزان در جبهه دانش پرتلاش هستند، دانش آموز ممتاز امروز، فردا سیاستگذار برای این مملکت هستند تا ما را به قله‌ها و آرمان‌هایی برساند که آرزوی هر مسلمان ایرانی است.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری این مراسم تقدیر و تجلیل بدون مراسم جشن به دلیل کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیست عنوان کرد: بصیرت و فهم شما دانش‌آموزان برای ما قابل تجلیل است، این تشخیص شما قابل تقدیر است که مراسم شما باید رنگ و بوی دیگری داشته باشد. تردید ندارم شما هم روزی که نیاز باشد خودکار بر زمین خواهید گذاشت و سلاح برمیدارید همان طور که پدران شما و آزادگان در تاریخ ایران انجام دادند. امیدوارم خدا به خاطر شما دانش‌آموزان، اسرائیل این غده سرطانی و مستکبر را به سزای عملش برساند و پیروزی مسلمان بر مستکبران حاصل شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین صابریان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان مدارس شاهد، خاطرنشان کرد: امسال در مدارس شاهد، نظاره‌گر تغییراتی بودیم که توسط عزم راسخ مسئولان دغدغه‌مند حاصل شد و این نوید تغییرات اساسی در مدارس شاهد در سال‌های آینده است. شک نکنید که مدارس شاهد ما سال جاری و سال آتی بهترین حوزه آموزش علمی و فرهنگی خواهند بود. دستور تقویت بنیه علمی این مدارس یکی از اقداماتی است که باید به آن امیدوار بود. قرار است که مجله دانش آموزی در مدارس شاهد ایجاد شود که با همکاری آموزش و پرورش جوایزی در نظرگرفته شده است و امیدوارم استعدادهای شگرفی در حوزه نویسندگی، فکاهی و گرافیک کشف شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi