شناسه خبر : 104787
یکشنبه 30 مهر 1402 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهبرد «قتل‌عام» به خیال ترمیم «شکست ترمیم‌ناپذیر»

نماینده جهاد اسلامی فلسطین از وضعیت رژیم صهیونیستی می‌گوید.
فاش نیوز - رهبر معظم انقلاب در دو سخنرانی مهم اخیر با تشریح مسائل فلسطین و تحولات رخ داده در آن طی هشتاد سال گذشته، بر این نکته صحه گذاشتند که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده است.
ایشان در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: «در این قضیّه‌ پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده؛ شکست را همه گفتند، تأکید من به «غیر قابل ترمیم بودن» است.‌ 
من می‌گویم این زلزله‌ ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست. بعید است که رژیم غاصب صهیونیستی با همه ‌‌های ‌و هویی که می‌کند، با همه‌ حمایت‌هایی که امروز در دنیا از سوی غربی‌ها از او می‌شود، بتواند آن سازه‌ها را ترمیم کند. من عرض می‌کنم از شنبه‌ پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی [دیگر] رژیم صهیونیستیِ قبلی نیست و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست.» 1402/7/18
به همین مناسبت رسانه KHAMENEI.IR در گفت‌وگویی با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، به تحلیل بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره عملیات طوفان الاقصی و شرایط سخت رژیم صهیونیستی پس از این عملیات پرداخته است. در ادامه، چکیده‌ای از اظهارات ابوشریف در این گفت‌وگو را می‌خوانید:
 در مورد عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل شکست بزرگی را متحمل شد و به مرز فروپاشی رسید و این باعث این همراهی بزرگ استکبار از آمریکا و اروپا و حتی برخی از کشورهایی مانند استرالیا شد، همه برای این که اسرائیل فرو نریزد، بپاخاستند. این یک حمله غیرعادی و بی‌سابقه در تاریخ رژیم صهیونیستی بود که از همه جنبه‌ها و جوانب ناکام ماند و عواقب این عملیات و آثار آن در همه سطوح بود، بنابراین سخنان حییم لوینسون نویسنده صهیونیست حقیقت دارد. اسرائیل با این ضربه اولیه شکست خورد و کاری که انجام می‌دهد صرفاً قتل عام در پاسخ و تلاش برای از بین بردن این تصویر و این چهره شکسته شده است. اکنون آنچه اسرائیل انجام می‌دهد صرفا قتل عام‌هایی است که غرب از آن حمایت می‌کند، این نیز فروپاشی تمام ارزش‌های اخلاقی و انسانی در برابر تمام جهانیان است. یک ملت از بین برده می‌شود و انواع جرایم ضد بشریت و ضد انسانیت صورت می‌گیرد که همه آنها ضبط، عکسبرداری و به طور زنده در سراسر جهان پخش می‌شوند. سقوط تمام ارزش‌های اخلاقی، بی‌آبرویی برای دولت‌هایی که دموکراسی را می‌ستایند، یک دروغ آشکار و واضح. رئیس‌جمهور آمریکا علناً دروغ می‌گوید و گاهی سرویس‌های اطلاعاتی و آژانس‌های کاخ سفید مجبور می‌شوند برخی از دروغ‌های او را دنبال کنند. نتانیاهو که به دروغگویی در داخل اسرائیل معروف است به او صحنه‌هایی نشان داد و رئیس‌جمهور آمریکا اظهارات خود را بر اساس تبلیغات نتانیاهو بیان کرد که باعث شرمندگی کامل کاخ سفید برای تغییر روایت رئیس‌جمهور شد. ادعاهای رئیس‌جمهور البته تلاشی برای شیطانی جلوه دادن مقاومت است. ما ملتی اشغال شده هستیم، حامی اصلی ما باید آمریکا و کشورهای غربی باشند که حقوق بشر، حقوق انسان، حق تعیین سرنوشت و دیگر مفاهیم را می‌ستایند.
تصویر رژیم صهیونیستی مستکبر و مستبد به کلی در هم شکست و متلاشی شد و این مخالفت با آن به همه بخش‌های این رژیم صهیونیستی رسید و به تمام جهان و در نهایت به ملت‌های ما رسید. بعد از این عملیات مانند قبل نخواهد بود، این در واقع گامی بزرگ در مسیر فتح فلسطین و ضربه زدن به این برتری صهیونیستی است، همان‌طور که خداوند متعال وعده داده است. اگر پیام آیه شریفه «لِـیَسُوءَ وُجُوهَکُمْ» را متوجه شویم در واقع بی‌آبرویی است برای این رژیم صهیونیستی به‌طوری که که تا به حال اتفاق نیفتاده. هم چنین ضربه‌ای است به همه حامیان این رژیم صهیونیستی و محور شرارت از آمریکا تا اروپا که از این جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند. شاید این تصویر داغ‌ترین موضوع باشد و تحریک و فشار از سوی نیروهای سیاسی وجود داشته باشد، اما پس از آرام شدن اوضاع، این تصویر ضربه بزرگی به وجهه استکباری غرب و وجهه این رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد زد.
 جمهوری اسلامی از مردم فلسطین حمایت می‌کند زیرا مردم فلسطین حق دارند، آرمان آنها حق است و آرمان آنها عادلانه است و همه دنیا این را می‌دانند و به همین دلیل به آنها کمک می‌کنند. اما آنچه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند به دلایل داخلی مرتبط با مسئله فلسطین انجام می‌دهند و هیچ کاری به خاطر کشور دیگری انجام نمی‌دهند. ایران کشوری قوی و توانمند است، دارای یک نهاد سیاسی و دولت بزرگ است و توان مالی بالایی دارد، ارتش دارد و از خود دفاع می‌کند و نیازی به فلسطینی‌ها ندارد تا از او دفاع کند، برعکس، ایران است که از حق فلسطین دفاع می‌کند زیرا این یک حق است و از آرمان فلسطین دفاع می‌کند زیرا در وهله اول یک مسئله انسانی است و از فلسطین دفاع می‌کند زیرا یک مسئله اخلاقی مهم است و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کند زیرا به همه مسلمانان مربوط می‌شود.
منبع: کیهان
اینستاگرام
بنام خدا
سکوت در برابرهرگونه ظلم و ستم نسبت به همنوعان با اصول انسانیت منافات دارد
بی تفاوتی، سکوت و انفعال در برابرهرگونه ظلم و ستم نسبت به همنوعان، صرف نظر از دین و نژادشان، با اصول انسانیت منافات دارد. جنایات فجیع و نسل کشی غیر نظامیان مظلوم فلسطین توسط رژیم آپارتاید و اشغالگر اسرائیل با کمک و حمایت دولت های آمریکا، انگلیس و سایر دولت های ضد بشر در سایه سکوت یا عدم اقدام موثر از جانب شخصیت ها، مجامع بین المللی و دولت ها روز به روز افزایش می یابد. اما از آنجا که اکثر رسانه های مهم دنیا تحت مالکیت یا نفوذ سرمایه داران بسیار بزرگ بین المللی و نظام سلطه هستند، واقعیاات حال و گذشته فلسطین و اسرائیل را وارونه جلوه می دهند. بنابراین وظیفه انسانی داریم در امر درک و نشر حقایق در حد توان تلاش کنیم. از نظر اینجانب کسانی که در فهم و نشر حقایق و روشنگری و برملا کردن دروغ و شایعات فعال هستند، حتی اگر دچار اشتباهاتی هم شوند، از افرادی که بی تفاوت هستند برای بشریت مفید تر می باشند.
اکبر فیجانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi