شناسه خبر : 104892
چهارشنبه 03 آبان 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای آذربایجان شرقی برگزار می شود

فاش نیوز - خرّم گفت: در سال گذشته در گوشه گوشه استان در زمینه شهدا فعالیت‌های مختلف و متنوعی انجام شده است. برگزاری یادواره شهدا، روح جهاد و شهادت را در استان زنده می‌کند.

کد خبر: ۶۲۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 25October 2023
 

یادواره شهدا روح جهاد و شهادت را زنده می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی؛ «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی کنگره ۱۰ هزار شهید استان با اشاره به اینکه شهر، روستا و دهستانی در استان وجود ندارد که یادواره شهدای گرانقدر در آن برگزار نشده باشد اظهار داشت: این یکی از الطاف و برکات خداوند متعال است که این استان به نام شهدا عطرآگین شده است، به‌طوری که در سراسر استان با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری، علما و بزرگران این یادواره‌ها برگزار شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در بخش ورزشی و فرهنگی برگزاری تور دوچرخه سواری دور آذربایجان یکی از برنامه‌های شاخص بود که با حضور بیش از ۱۵ کشور برگزار شد و علاوه بر آن ۸۸ جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان کنگره ۱۰ هزار شهید در سطح استان اجرا شد.

«خرّم» خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی در اکثر شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی با عنوان کنگره شهدا به بهره برداری رسید و در اکثر شهرها و روستاها نیز میزهای خدمت به نام شهدا برگزار شده است.

وی در پایان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کار بسیار مبارکی شروع کرده‌اند که به نقاط و روستاهای محروم تیم‌های پزشکی برای خدمات رسانی به مردم اعزام می کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi