شناسه خبر : 104918
پنجشنبه 04 آبان 1402 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به دست نیروهای مقاومت صورت گرفت؛

هلاکت نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی هنگام نفوذ به غزه

طی ۲۴ ساعت گذشته گروهی از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی قصد ورود به غزه به منظور اجرای عملیات شناسایی و مشخص کردن محل نگهداری اسرا در نوار غزه را داشتند که هدف تیراندازی قرار گرفته و همگی تکه تکه شده و کشته شدند...

فاش نیوز - تیمی از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی که قصد نفوذ به داخل نوار غزه به منظور شناسایی محل نگهداری اسرا را داشتند، به دست نیروهای مقاومت تار و مار شدند.

غزه

به گزارش خبرگزاری ها، خبرگزاری نووستی روسیه گزارش داد که "داگلاس مکگرگور" مشاور سابق پنتاگون اذعان کرده که نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی که قصد ورود به غزه برای اطلاع از محل نگهداری اسرا را داشتند، کشته شدند.
مکگرگور تصریح کرد که طی 24 ساعت گذشته گروهی از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی قصد ورود به غزه به منظور اجرای عملیات شناسایی و مشخص کردن محل نگهداری اسرا در نوار غزه را داشتند که هدف تیراندازی قرار گرفته و همگی تکه تکه شده و کشته شدند.
وی تصریح کرد که نه تنها تحت هیچ شرایطی نمی‌توان پیروزی را در این جنگ برای "اسرائیل" تصور کرد، بلکه این جنگ برای خود آمریکا هم به سبب احتمال وقوع جنگ با ایران بسیار خطرناک است.
این مشاور سابق پنتاگون تصریح کرد که نیروهای نظامی آمریکایی در ضعیف‌ترین وضعیت خود در عصر حاضر قرار دارند، بنابراین این کشور به هیچ وجه آماده ورود به یک جنگ گسترده نیست.
گفتنی است که قبل از این نیز پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون از وجود مستشاران نظامی آمریکایی در ارضی اشغالی برای کمک به آن‌ها در جنگ علیه غزه خبر داده بود.
اینستاگرام
من از نیروهای مقاومت میخواهم تانک های مرکاوا را بگذارید بیان در غزه تو دام محاصره تان با موشک تاو برجک و با آرپی جی7شنی تانک را هدف قرار دهند تا سالم بماند و برعلیه خودشان بکار رود.شب ها بالا ی تانک رفته درب برجک را باز نارنجک داخل تانک بیاندازید. تا میتوانید غنیمت بگیرید
ای سربازان و برادران جبهه مقاومت، مادامي که مسلح به علم و ايمان در تمامی عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری هستيد از عربده دشمن نهراسيد که خداوند به دست شما کافران، بد دينان، بی دینان و گمراهان را خواهد کشت، درود خداوند مهربان به رزمندگان فلسطنی و لبنانی مقاومت که در صف اول جنگ با مقاومت با اصل دشمن صهیونیست جهانی می جنگند درود خداوند بر آنها باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi