شناسه خبر : 104931
پنجشنبه 04 آبان 1402 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون رئیس جمهور خواستار استقرار نیروهای محافظ صلح در گذرگاه رفح شد

 

معاون رئیس جمهور خواستار استقرار نیروهای محافظ صلح در گذرگاه رفح شد

فاش نیوز - انسیه خزعلی طی نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: ضمن تقدیر از شجاعت و اعلام موضع دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار اقدام عملی این سازمان برای پیشگیری از این جنایات صهیونیستی هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، طی نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار استقرار نیروهای حافظ صلح بین‌الملل در گذرگاه رفح و جلوگیری از بسته شدن این راه حیاتی شد.

متن نامه معاون رئیس جمهور به این شرح است:

«جناب آقای گوترش

 دبیرکل سازمان ملل متحد

 با سلام

 بر خود لازم می‌دانم از برخورد متفاوت شما و اعلام موضعتان در مسئله نسل کشی و فجایع خونبار غزه سپاسگزاری کنم.  اینکه هنوز وجدان‌های بیدار در جامعه جهانی وجود دارد و می‌تواند سرآغاز یک تحول باشد، امید است  بارقه امید را در دل مردم مستضعف روشن سازد.

 لذا مجدداً ضمن تقدیراز شجاعت و اعلام موضع شما خواستار اقدام عملی سازمان ملل برای پیشگیری از این جنایات با ارائه دو پیشنهاد هستم:

 1. درخواست بسیاری از گروه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد و جمع کثیری از زنان و مادران در ایران و بسیاری کشورهای دیگر  لغو عضویت اسرائیل از کمیسیون مقام زن می‌باشد زیرا رژیمی که دستش به خون زنان و کودکان بسیاری آغشته است و تعداد زیادی از آنان را آواره نموده‌ است ( روزشمار آن در سازمان ملل نمایش داده می‌شود ) شایستگی ماندن در کمیسیونی که باید برای ارتقاء زنان و توانمندسازی آنان تصمیم بگیرد را ندارد.

 2. در راستای حمایت از حق حیات زنان، کودکان و غیرنظامیان، استقرار نیروهای حافظ صلح بین‌الملل  در گذرگاه رفح و جلوگیری از بسته شدن این راه حیاتی ضروری است.

 امیدوارم همچنان با تعهد به سوگندی که برای دفاع از انسانیت در مسئولیت خطیر خود یاد کرده اید؛ پابرجا باشید و از تهدید و ارعابی که سالهاست سازمان ملل را از هدفش دور نموده است نهراسید و بدانید اگر برای دفاع از مظلوم حرکت کنید خدا با شماست.

 انسیه خزعلی؛

 معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری اسلامی ایران»

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi