شناسه خبر : 105065
دوشنبه 08 آبان 1402 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند

فاش نیوز - سردار گودرزی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ترویج‌دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند، گفت‌ مهم‌ترین پیام خون شهدا تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

کد خبر: ۶۲۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ - 30October 2023
 

خانواده‌های شهدا ترویج دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستندسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: شهادت مقامی است که از سوی خداوند متعال به بندگان خاصش اعطا می‌شود و هر کسی لیاقت آن را ندارد.

 سردار گودرزی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ترویج دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند. افزود: مهم‌ترین پیام خون شهدا تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده مرزبانی انتظامی شکیبایی و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا را بهترین الگوی خدمتی برای نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است که با صبر و شکیبایی و از خود گذشتگی راه شهدا و خانواده‌های آنان را ادامه دهیم.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه بی شک پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا است و به برکت خون این عزیزان انقلاب ما جاودانه خواهد شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با خون شهیدان بیمه شده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب وارد نخواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi