شناسه خبر : 105104
سه شنبه 09 آبان 1402 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان، جانبازان و مشکلات آنان

این روزها که خبرها حاکی از پرواز جانبازان بیشتر از قبل شنیده می شود، بیشترین مشکلات مالی جانبازان حول درمان و مسکن است. مسئولان می گویند دولت مشکلات اقتصادی دارد و

فاش نیوز - سلام؛ این یک نمونه دیگر از ظلم و کارشکنی بر علیه جانبازان است که با کمال تاسف توسط مسئولان بنیاد انجام شده است. ضرب و شتم و حکم تخلیه و بیرون ریختن اثاثیه جانبازان در خیابان و در انظار عموم مردم و انواع ظلم و کارشکنی که به اختلاسگران و مفسدان و جاسوسان روا نداشتند، از روزی که دولت اصلاحات حکومت را تصرف کرد برخوردهای ناهنجار و ضدیت و کارشکنی در امور جانبازان نیز شروع شد که تا امروز بطور تصاعدی ادامه دارد.

پس از تشکیل دولتی بنام انقلابی، تا حدودی امیدوار شدیم که مسئولانی در پست های مدیریتی قرار گیرند که سال های متمادی ضدیت و کارشکنی و پارتی بازی بر علیه جانبازان را جبران کنند؛ اما تا امروز که بیش از دو سال از تشکیل دولت انقلابی گذشت متاسفانه هیچگونه تغییری در عملکرد مسئولان دولت انقلابی مشاهده نشده و مضافا با افزایش بی سابقه تورم و بی اعتناعی مسئولان نسبت به شرایط زندگی جانبازان وضعیت اداره خانواده بسیار سخت تر از گذشته شده است.

این روزها که خبرها حاکی از پرواز جانبازان بیشتر از قبل شنیده می شود، بیشترین مشکلات مالی جانبازان حول درمان و مسکن است. مسئولان می گویند دولت مشکلات اقتصادی دارد و نمی تواند کمکی به جانبازان برای درمان و مسکن ارائه کند؛ زیرا آن گروه از جانبازان اعصاب و روان که ناچار شدیم به علت عوارض شدید داروهای داخلی زیر نظر متخصص، داروهای خارجی مصرف کنیم و همچنین شرایطی که بیمه تکمیلی برای بازپرداخت هزینه های درمانی قرار داده که تقریبا هزینه های درمانی پرداخت نمی شود.

در حالیکه طبق قانون، درمان ایثارگران رایگان است، لیکن هیچ‌وقت درمان رایگان محقق نشده است. گرچه مبالغ هنگفتی برای درمان رایگان گرفتند اما پاسخگو نیستند؛ زیرا به هر بازیکن فوتبال بازنده به آمریکا و انگلیس که عوامل اصلی برای سرافکنده کردن ایران در صحنه جهانی شدند، پنجاه میلیارد تومان بعلاوه امتیاز واردات خودرو لاکچری برای یک سال پرداخت کردند تا به مسئولان مشکوک شویم.

از سوی دیگر مشکلات اجاره‌نشینی جانبازان اعصاب و روان که مورد ظلم موجران بی خدا قرار گرفتند و از سویی دادگاه نیز به علت مشکل اعصاب و روان، تمام حقوق جانبازان را لگدمال می کند و تمام حقوق قانونی فرد جانباز را یک‌طرفه به موجران می دهد و همچنان ظلمی بزرگ و کارشکنی چراغ خاموش در حق جانبازان جریان دارد.

وظیفه و مسئولیت پدری جانبازان در حق همسر و فرزند و سرخ نگهداشتن رخساره در انظار عموم مردم نیز با وجود ظلم و کارشکنی، بغضی دائمی را در گلوی گرفته جانباز و خانواده ایجاد کرده که اگر چه توسط برخی مسئولان مدعی و متشرع و متظاهر به تشیع و فرهنگ عاشورایی رفع نشده اما امیدواریم در واقعه قیامت بغض و سکوت دهها ساله باز شود و اعضای بدن جانبازان که در راه ایثار و شهادت با صدق و بی‌ریا فدای ولایت گردیده به سخن درآیند و شهادت بدهند. در این صورت چاره ای نداریم بجز این که فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
اقای رییسی در دودولت به جانبازان وخانواده انان خیلی بی حرمتی شد وحق انها رابه ناحق پایمال کردند یکی در زمان خاتمی ورفسنجانی شما تکرار نکن مطمن باش اه خانواده انها دامنگیر شما میشود چرا این قاضی زاده را از بنیاد حذف نمی کنید سه ماه حق پرستاری جانبازان را ندادسهمیه بنزین جانبازان را حذف کرد کجایی کجا اصلا کجای دین گفته دروغ بگویید من به عنوان یک جانباز روز قیامت جلویتان را می گیرم بله مطمن هستم قیامت هست حساب وکتاب هست شاید بعضی ها اعتقاد قلبی ندارند ولی ما با خدا معامله کردیم ازاوهم میخوهیم تا از حق الناس نگذرد ونمی گذرد
آقای رییس‌جمهور تورا به شرفت تورا به خون شهدا قسمت میدم ماراازدست خائنان به ولایت فقیه و ایثارگران و خانواده محترم شهدا نجات بده ما چیزی جز حق قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام وتایید رهبری نمیخواهیم من الله والتوفیق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi