شناسه خبر : 105105
سه شنبه 09 آبان 1402 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از امام بالاتر نشویم!

فاش نیوز - برای خوشایند هیچ کسی به جهنم نروید، این جمله کدام سردار شهید است که در تاریخ به ثبت رسیده است.

 قبل از اعزام به جنگ صفین بود و أمیرالمومنین (ع ) برای اجماع سازی از افراد صاحب اعتبار در خطبه هایش بهره می برد. حضرت گاهی پس از خطبه خواندن به ابن عباس می‌ فرمود: بلند شو، تو هم خطبه بخوان و به مالک اشتر و از این دست افراد هم می فرمود که خطبه بخوانید.

اما حضرت هرگز در همان جلسه از منافقین مانند "اشعث بن قیس و ابوموسی اشعری" هم تقاضای خطبه خواندن علیه معاویه نکرده بود و  نگفته بود شما هم بیایید جلوی مردم و حرف بزنید ببینم چه می گویید. بنابر این از امام بالاتر نشویم.

برادران و خواهران، دشمنان نظام اسلامی و میراث شهدا به اندازه کافی تریبون دارند. پس به هوش باشیم که تریبون اصلی جمهوری اسلامی را به دست کسانی که دلشان برای انقلاب اسلامی نمی‌تپد ندهیم.

بر این اساس دعوت بعضی اشخاص به صدا و سیما، دعوت بکار، یا دادن جایزه به برخی افراد که بعد مجبور به واکنش هایی مثل برکناری افراد جایزه بده شویم توجیهی ندارد.

سخن این که متاسفانه در بین ما ایثارگران در این موارد جدایی ایجاد شده است و این موضوع باعث می شود که دشمن از تفرقه سو استفاده می کند.

ما با هم درگیر شدیم  و او دارد نیروهایش را سازماندهی می کند و حوادث مهر سال گذشته همین موضوع را نشان می دهد. آیا دیدید دشمن چه تریبون هایی در دست داشت اما ما نداشتیم؟ جوان‌ها ما را آنجا ندیده اند؟

امثال من نوعی حتی وقتی یک ارائه‌ی مقاله علمی به صورت مجازی داشتیم، یکهو یادم آمد که اجازه حضور در فضای مجازی به صورت آنلاین نگرفتم و این دغدغه من شد. از طرفی اگر مجوزم را بگیرم که اگر افتادم توی دام آدم‌هایی که نمی خواهند یک نفر از خودشان بالاتر باشد چه کنم؟ اگرچه برخی از اینگونه آدم ها در جمع خودمان هستند.

اگر چه مدام باید بروم و فتنه‌گری ها را در حق خودم توضیح دهم، ولی متاسفانه سازوکار برای بچه های دلسوز نظام دست و پاگیر است. اما آیا یک منافق این طور است؟ هرگز؛ چرا که در تریبون جمهوری اسلامی بدترین اتهامات را به نظام می زند و می رود.

دوستان و همرزمان،هر چند که موضوع بحث طولانی شده است  و سرتان درد آمده اما حرف من این است که سازوکار را برای بچه های ایثارگر و جهادگر و هادی به معنای واقعی آسان‌ تر کنید. بیایید ببینید دشمن چه حجم وسیع از فضای مجازی را پر کرده است ما هم باید اجازه کار در آنجا داشته باشیم.

علاف های فرهنگی برچسب "بازی در زمین دشمن" به ما نزنند و یادشان به ما باشد. بخدا دیده شده است که بچه همین افراد توی همان زمین دشمن دور از دید او دارد برنامه های چشم‌نواز دشمن را می بیند.

سخن آخر این که حضرت آقا بحث "افسران مجازی" را مطرح کردند و به نظر می رسد در این زمینه اگر بیمار دلان بگذارند، کلی کار فرهنگی می شود کرد.

|| هادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi