شناسه خبر : 105153
پنجشنبه 11 آبان 1402 , 18:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یمن با حمله بزرگ پهپادی و موشکی به اسرائیل، ناوهای صهیونیست‌ها را به دریای سرخ کشاند

فاش نیوز - انصارالله یمن حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ و بی‌سابقه‌ای را علیه مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی آغاز کرده است تا هشدار خود به اشغالگران فلسطین را اعلام کند.

پس از این حملات نیز ارتش رژیم صهیونیستی شلیک یک موشک زمین به زمین از دریای سرخ به سمت سرزمین‌های اشغالی را تأیید و از استقرار کشتی‌های نظامی خود در دریای سرخ به‌منظور«تقویت اقدامات دفاعی» خبر داد. همچنین انصارالله تصاویر تسلیحات مورد استفاده در حملات خود به رژیم اسرائیل را منتشر کرد. این تسلیحات شامل موشک کروز قدس(احتمال زیاد مدل ۲ یا ۳)، موشک بالستیک ذوالفقار، پهپادهای خانواده صماد(به احتمال زیاد صماد 1) بوده است. با توجه به عدم استفاده انصارالله از تسلیحات راهبردی، می‌توان نتیجه گرفت که قصد یمن، تنها هشدار بوده است.
انصار‌الله یمن همچنین اعلام کرد اطلاعاتی داریم که مشارکت امارات در حمله به غزه را تأیید می‌کند. «البختینی» که عضو شورای سیاسی انصارالله است هشدار داد که اگر آمریکا یا «اسرائیل» علیه یمن مرتکب هرگونه حماقت شوند، گزینه‌های زیادی داریم. به گفته این مقام یمنی، ما باید روی محور مقاومت و ملت‌های عرب حساب کنیم نه بر روی عربستان و امارات، چون برای شکستن محاصره یمن و حمایت از غزه با امارات و عربستان سعودی تماس گرفتیم، اما آنها نپذیرفتند. ارتش یمن همچنین ظهر چهارشنبه تصاویری از حملات گسترده پهپادی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد. انصارالله در چهارمین حمله خود به مواضع اسرائیل در روز چهارشنبه، از یک فروند موشک بالستیک (احتمالا موشک طوفان) استفاده کرد. سامانه‌های پدافندی اسرائیل موفق به انهدام این موشک در آسمان ایلات شدند.

 

اینستاگرام
اوه اوه
چه ابهتی
چه حرکتی
تف به ذات هرچی نامرد نا رفیقه
تف تف تف
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi