شناسه خبر : 105251
دوشنبه 15 آبان 1402 , 16:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرا با زخم بستر و مشکلات فراوان به حوزه ریاست راه ندادند!

با روش پلیسی و ارعاب و تهدید و اهانت که نمی شود بنیاد را اداره کرد و جانبازان تا به حال با چنین مدیران...

فاش نیوز - در ابتدای برنامه تلویزیونی صف اول بخشی از سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور پخش شد که گفته می شود بسیاری از مسئولین حرف مردم را می زدند ولی با مردم نبودند.

در این مورد باید گفت جناب آقای اسماعیلی، دولت آقای رئیسی که مردمی است چرا معاون رئیس جمهورش آقای قاضی زاده درب اطاقش را به روی ایثارگران بسته و محل ورودی اطاقش و دفتر ریاستش را خط قرمز اعلام کرده است.

 ایشان حاضر نیست جانباز قطع نخاعی که عریضه بدست و دنبال احقاق حق و ایجاد توزیع عادلانه امکانات بین تمامی جانبازان است در اتاق و مسند پادشاهی‌اش! برای دقایقی بپذیرد و جواب قانونی و مستدل به جانباز بدهد؛ یا از معاونش بخواهد مشکل جانباز را حل کند.

توضیح این که مسئول دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران نه اجازه ورود داد و نه عریضه اینجانب را قبول کرد که به ایشان بدهد و جواب بگیرد؛ و مرا که با زخم بستر و مشکلات فراوان به حوزه ریاست رفته بودم نپذیرفت. نمی دانم آقای رئیسی که خودش بین مردم می‌رود بی آنکه آنها بیایند و تقاضای ملاقات کنند؛ چرا معاونش آقای قاضی زاده - که جانباز به سراغش رفته - کسی را نمی پذیرد.

چرا مسئولان بنیاد از دیدار با جانبازان واهمه دارند و اخیرا هم با خشونت و با بی‌حرمتی با آنها بر خورد می‌ کنند(نمونه اش برخورد خشن و غیرمعقول با فاش نیوز) به نظر می رسد تشکل های جانبازی و ابثارگران باید نسبت به این وضعیت اقدامی کنند تا رئیس جمهور عملکرد معاونش را در سازمانی که با قشر ایثارگر و حساس جامعه سروکار دارد بسنجد. همچنین  همانگونه که خودش به صراحت گفته با مدیر نالایق و ناکارآمد تعارف ندارد، حداقل یک مدیر آشنا به مشکلات ایثارگران برای حل معضلات آنان تعیین کند.

باید گفت با روش پلیسی و ارعاب و تهدید و اهانت که نمی شود بنیاد را اداره کرد و جانبازان تا به حال با چنین مدیران مستبدی سرو کار نداشته اند. 

انجمن جانبازان نخاعی باید به وظایف خود عمل نماید و از حقوق جانبازان قطع نخاع دفاع کند. چرا که جانبازان به کهولت سن نزدیک شده و مشکلات جسمی حرکتی، زخم بستر و ضعف جسمانی پیدا کرده اند و نیاز به همیار دارند.

قبلا بعضی از جانبازان تا چند نفر همیار گرفتند اما بقیه جانبازان نخاعی به خصوص در شهرستان ها هنوز هم در این مورد مشکلاتی دارند؛ چرا که بنیاد داشتن همیار را غیرقانونی می داند و می‌ گوید حق همیاری می دهیم. بر این اساس، آن جانبازی که ۳ تا ۴ همیار دارد حق همیاری اش به اندازه ۳ تا ۴ حقوق کارگری است و آن کس که همیار ندارد، حدود ۱۰ تومن حق همیاری می گیرد.

بعلاوه بسیاری از جانبازان آسایشگاه ها، علاوه بر داشتن چند همیار، از امکانات آسایشگاه هم استفاده می کنند و بقیه جانبازان که در منزل هستند از این امکانات بی‌بهره اند. سخن اینکه  انجمن جانبازان باید موضوع را پیگیری کند.

هر چند که جلسه و دورهمی گذاشتن راحت است و نامه نگاری کار چندان سختی نیست، اما در نهایت این پیگیری و کار عملی و حل مشکل است که مهم است. محافظه‌کاری و کوتاه آمدن جلوی بنیاد بخصوص با اینگونه مدیران ناکارآمد راه به جایی نمی برد.

|| حمیدرضا (جانباز ۷۰ درصد)

اینستاگرام
بنده قبلا گفتم این قاضی زاده هیچکس رو به دفترش راه نمیده ...
مدیران از خود راضیش هم همینطورند !!!!
بنیاد شده وزارت اطلاعات !!!!!
البته صد رحمت به وزارت اطلاعات ...
اونا گمنام و زحمتکش و با ایمان ...
ولی بنیاد شده محل جولان یک عده ...
بعد ضمنا چرا این فاش نیوز کاری نمیکنه ؟
این درد ها و ناراحتی ها و نگرانی ها و برخوردهای این مدیران فعلی رو چرا انعكاس نمیده به رئیس جمهور و رهبری ؟؟؟
برادر جانباز فرمایش شما صحیح است.
این قصه سر دراز دارد!
مسبوق به سابقه است!!!
تنها رئیسی که درب ساختمان ستاد را باز گذاشته بود و در داخل طبقات،، ایشان هم مثل ارباب رجوع تردد می‌کردند!
فقط جناب آقای مسعود زریبافان عزیز و دوست داشتنی بود.
یادشان بخیر...
هر کجا که هستند تندرست و سلامت باشند... ان شاالله
توفیقات الهی برایشان آرزومندیم.
اما امان از بقیه!!!
آقای دهقان که..... نمره شان قطعأ صفر از صد
آقای اوحدی نمره 10
رئیس فعلی 5
جناب آقای زریبافان از 100 صد
و...
ملک شخصی ست!
نه فقط در بنیاد...
بلکه من در جاهای دیگر هم دیده ام!
مثل جهاد...
و...
سلام بر رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و کلیه همزمان عزیزم بنده با حوضه ریاست بنیاد کاری و ارتباطی نداشته ام ولی برادر عزیز جانباز ما درست فرمودند بنده فرمایش ایشان را تایید میکنم از دست اندرکاران بنیاد شهید درخواست میکنم ما جانبازان نخاعی را هم اکنون دریابید تا هنوز که به دیار باقی سفر نکرده ایم هم اکنون نیازمندیم
عموم جانبازان
از 5 تا 70 درصد
این نیز ، بگذرد ، نمیدانم ، این ،مسئولین، بی کفایت ،بی لیاقت، و شعاری از کدام دیار آمده اند، اما همیشه تاریخ تکرار میشود
این جماعت همانند، نهروانی های، پینه به پیشانی ، قرآن ،به سینه بسته اند، که تاریخ آنها را از یاد نخواهد برد
امروز با تغییرات ماهوی و بنیادین در مسئولین، جانبازان و ایثارگران نه تنها ارزش ندارند" مگر بعنوان ابزار تبلیغی" بلکه به معضلی برای مسئولین تبدیل شده اند لذا تا همین اندازه هم کراهتا توجه می کنند خوب است حالا با دوتا باتوم و گازاشک آور کسی نمرده میشه تحمل کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi