شناسه خبر : 105252
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستگاه قضائی مطالبات قانونی جامعه ایثارگران را پیگیری می‌کند

فاش نیوز - رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دادگستری استان سمنان دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران است و حامی جدی و قانونی آنها باقی خواهد ماند.

دستگاه قضائی مطالبات قانونی جامعه ایثارگران را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز با مدیرکل دفتر مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور دیدار کرد و با اشاره به حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: در عصر حاضر صحنه های واقعه کربلا و ظلم های بی شمار یزیدیان زمان به مردم مظلوم، زنان و کودکان مشاهده می شود و امید است خداوند متعال هرچه زودتر روز های پیروزی و گشایش سرزمین های فلسطین و غزه را عنایت کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، زمینه تکالیف نهاد های مسئول در اجابت درخواست ها و مطالبات جامعه ایثارگران را ضابطه مند کرد و مبنای ارزشمندی را برای تکریم قشر ارزشی فراهم آورد.

وی ادامه داد: در دستگاه قضائی استان سمنان ارزش نهادن به جامعه ایثارگران و پیگیری مطالبات قانونی آنان به یک وظیفه تبدیل شده است و رویکرد بوجود آمده به سمت‌وسوی رفع دغدغه های این طبقه پیش می رود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: تمام تلاش و همت این است که در چارچوپ وظایف سازمانی نیازهای ایثارگران در اقشار مختلف را به بهترین وجه ممکن تعقیب و مطالبه کنیم.

عبداللهی، با اشاره به انتظار دستگاه قضایی از جامعه ایثارگران و خانواده های ارزشی اظهار کرد: در روند رسیدگی قضایی، قانون برای همه یکسان است و قشر ایثارگران و منتسبین، قدر انتساب خویش را بدانند و در کمال هوشیاری، منزلت و جایگاه خویش را در معرض آسیب های مختلف قرار ندهند تا با رفتار های عدالت محور قضایی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: دادگستری استان سمنان به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به این قشر است و خود را منت دار خانواده شهدا و ایثارگران می داند و حامی جدی و قانونی آنها باقی خواهد ماند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: دستگاه های حاکمیتی استان موظف هستند با عملکرد مطلوب، رضایت عمومی تمامی مراجعین بویژه جامعه مذهبی و ارزشی را تحصیل کنند. قطعاً در صورت مشاهده رفتار مغرضانه یا ناآگاهانه با برخورد قهری دستگاه قضایی استان در حوزه ترک فعل ها روبرو خواهند شد.

در این نشست، جمعی از مسؤولان امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی کشور، وزارت دادگستری، مدیران استانی سازمان تعزیرات حکومتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور استانداری سمنان در امور ایثارگران حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خویش پرداخته و از اهتمام دستگاه قضایی استان در جهت رسیدگی به مطالبات این قشر قدردانی کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi