شناسه خبر : 105276
دوشنبه 15 آبان 1402 , 18:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه وزیر آموزش و پرورش

احضار معلم و فرزند شهید ضرب و شتم شده به هیأت تخلفات!

مدت ها از ضرب و شتم معلم فرزند شهید در هرمزگان گذشت و نهایتا تیم مسئله‌دار حاکم بر آموزش و پرورش این استان بجای رسیدگی، خود این معلم را به هیات تخلفات احضا رکرده اند...!

فاش نیوز - قبلا اعلام کرده بودیم معلم و فرزند شهید در استان هرمزگان با احضار مدیر مدرسه نامجو به تله او وارد می شود و در این احضار صوری، برخی افراد مساله‌دار به عنوان اولیای 350 دانش آموز در جمع هفت نفره خود بابت سخنرانی های انقلابی این معلم به او توهین کرده اند و گفته اند حق ندارد از حجاب حرف بزند. بعد هم درب نمازخانه را مدیر مدرسه روی او قفل کرده است و با تحریک چند دانش آموز بی‌حجاب او را کتک زده اند.

امروز خبردار شدیم هیات تخلفات او را که اکنون در بستر بیماری می باشد، احضارکرده است.

نفوذ مافیای غرب‌زدگی در سامانه آموزش و پرورش کشور به جایی رسیده است که حتی او را تهدید کرده اند که بیماری و استعلاجی او را نیز قبول نمی کنند. این فرزند شهید با بیش از سی و یک سال سابقه خدمت در بین مدیرانی گرفتار شده است که برای حفظ خود هر کاری می کنند.

قویدل مدیر کل آموزش و پرورش این استان بدون تایید وزارت آموزش و پرورش و با سفارش استاندار هرمزگان مدیر کل شده است.

خود استاندار نیز غیر بومی است و اصلا از استان خوزستان آمده است و یک غیر هرمزگانی بر مردم هرمزگان در شرایطی حاکم است که بالاترین سمت سیاسی او شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده است.

هرمزگان به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور که شاهرگ ارتباطی کشور با دنیاست، متاسفانه با کوتاهی مسوولان امر در حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش روبرو است و کسی به این وضعیت سامان نمی دهد.

از وزیر انقلابی آموزش و پرورش انتظار می رود به عنوان کسی که خود در خانواده ای ایثارگر بزرگ شده است به داد امثال این معلم برسد.

|| شهین موسوی

اینستاگرام
یعنی این بنیاد هیچ عکس‌العملی انجام نمیده ؟؟؟؟
وزیر هم که ازش انتظاری نیست ...
متاسفانه نفوذبه ا ندازه‌ای دراین کشور گسترده شده که خوب از بد نمی توان تشخیص داد
باسلام واحترام متاسفانه دوگانگی عجیبی در قوانین کشور حکمفرما شده است وکسانی که متاسفانه نه که از ایثارگری بلکه از انسانیت هم بویی نبرده اند بر مقدرات این مردم مظلوم حاکم شده اند تصمیماتی سلیقه ای مغرضانه اتخاذ می‌کنند حقیر همه عمر کاری ام افتخارم این بود که دلسوز مردم هستم و حتی یک ارباب رجوع از جلو میزم ناراضی نرفته است اما متاسفانه افرادی منفعت طلب ورانت باز بجای خدمت صادقانه فقط بفکر جیب ومقام خود هستند آقای رئیس جمهور محترم در تریبون صدا و سیما می‌فرمایند مدیران ومسئولین که دغدغه رنج و درد مردم را ندارند باید برکنار شوند و اما متاسفانه در بعضی سازمان ها ایثارگران کارمندان را بخاطر حمایت از مردم بصورت غیر قانونی به کمیته انضباطی معرفی می‌کنند یعنی بجای تشویق تنبیه می‌کنند که این حرکات دوگانه موجبات دلسردی ایثارگران وکارکنان دلسوز مردم را فراهم می‌کند که باید هرچه سریعتر توسط مقامات ارشد دولتی که خود داعیه خدمت صادقانه به مردم را دارند حل وفصل شود نه اینکه با تهدید و تهمت و افترا توان نیروهای انقلابی را در خدمت بی منت به مردم شریف گرفته شود هرچند که ما ترس یا واهمه ای از این نیروهای منفعت طلب ورانت باز نداریم واگر لازم شود اقدام انقلابی میکنیم وآنها را سرجایشان مینشانیم چون به فرموده قرآن کریم جاء الحق و ذهق الباطل آن الباطل کان ذهوقا... براستی حق آمدنی وباطل رفتنی است.
یکی از روش ها برای بازنشسته کردن کارمندان که 30 سال خدمت انها تکمیل شده ، رای هیات تخلفات است
وقتی بیمار است چرا درخواست بازنشستگی نداده !؟
منتظر نظر کارشناسی شما هستند .بنده خدا کتک خورده زمین گیر شده این جناب مغرض نامعلوم الحال فرمایش میکندبازنشته شود ایشان اگه مدرک کارشناسی داشته باشند که حتما دارند تا 35 سال میتوانند خدمت کنند باید برای ناکارکردنشان فکری دیگر کنند خطواط شیطان ..........
سرکار خانم موسوی ، دکتر ساقی عزیز وکارکنان محترم فاش نیوز متاسفانه جوی متشابه همین معلم عزیز در سایر سازمانها نیز حکم فرماست وبرخی مدیران ومسئولان برای حفظ خود وهم مسلکان خود حاضرند به کثیفترین نیرنگ ها متوسل شوند و کسانی که خود کلکسیونی از تخلفات هستند با نیرنگ ودسیسه نیروهای انقلابی وخادم مردم را بی حیثیت میکنند وبعد با پروپاگاندای تفرقه اندازی خود را تبرئه میکنند و متاسفانه مسئولانی که وظیفه حراست وبازرسی ورسیدگی به تخلفات هستند یا مغرضانه شاید هم ساده لوحانه بدون تحقیق وبرسی ورعایت انصاف وعدالت رای به تضییع حقوق ایثارگر یا کارکنانی که سعی در احقاق حق مردم ومظلومان دارند میکنند که این معضل بزرگی در ادارات وسازمانها شده وهیچکس هم جوابگو نیست . بفرموده حضرت مولانا :
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما * غافل از این که خدا هست در اندیشه ما .
علی آقا که میگی بنیاد عکس العملی انجام نمیده . در دوره مدیریت فعلی ، بنیاد خودش از پرونده سازان برای ایثارگرانه ، بعد تو توقع عکس العمل داری .
باعرض سلام وخسته نباشید
درد ومشکلات ایثارگران تمامی ندارد. بقول معروف : هرروز می رسد ازاین باغ ثمری...!!!
بنده جانباز شاغل دولتی درشهرستان ورسمی هستم باسابقه خدمت بالا.
برای مشکل کسر ساعت کاری با وزارت خانه خودم تماس ودرنهایت نامه نوشتم.
به خدایی که درهمین نزدیکی هاست. آن حضرات حتی قانون کسرساعت کاری را هم نمی دانستند!!؟
حالا فکرکنید کسی که قانون کسرساعت کاری جانبازان را نمی داند چگونه می خواهد ازحق من دفاع کند؟!
خلاصه با کلی حرف وحدیث واطلاع رسانی اینها را متوجه موضوع کردم.
القصه پاسخی که کتبا برای من ارسال شد نه تنها مشکل را حل نکرد بلکه تفسیر عجیب وغریبی از قاون را هم به همراه داشت؟!
یعنی خودشان را مجلس شورای اسلامی فرض وقانو را به نحو دلخواه خود تفسیر نمودند!!
بااین مضمون:
کسرساعت کاری شما فقط قابل استفاده درساعت کاری بوده وهیچگونه ارزش دیگری ندارد؟!!
یعنی نه اضافه کاری ونه افزایش به سنوات...
عجیب اینکه: قانون مصوب وابلاغ شده به صراحت وبدون ابهام نوشته:
جانباز اگر به هردلیل نتواند ازکسرساعت کاری استفاده نماید دستگاه متولی موظف است مدت استفاده نشده را به عنوان اضافه کارساعتی ویا افزودن به سنوات خدمتی مستخدم محاسبه ومنظور نماید.
این قانون کجایش ابهام دارد که وزارتخانه ی من تفسیر منحصر به فرد خودرا ازآن برای بنده کتبا ارسال نموده است؟؟!!
درصورت نیاز حاضر به ارسال تصویر نامه رسمی وزارتخانه به فاش نیوز هستم.
متاسفانه بنیاد شهید مخصوصا دراین دوره هیچ حمایتی از ایثارگران نمیکنه به قول خود آقای قاضی زاده کشورهای دیگه خودشون بنیاد شهید دارن .خب ایشون یه نگاهی به عملکرد اونها بندازه ....دراین دوره بی حرمتی وبی احترامی نسبت به ایثارگران خیلی زیاد شده ...نمی‌دونم چرا اینقدر بنیاد با خانواده شهدا و ایثارگران زاویه پیدا کرده ..... انشاالله الله که من اشتباه کرده باشم ولی مدل این بی احترامی ها طوری شده که انگار از بجا دارن دستور میگیرن ........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi