شناسه خبر : 105277
دوشنبه 15 آبان 1402 , 17:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست تخصصی تشکل «یاران مقاومت و فلسطین» برگزار شد

کمیته های تخصصی تشکیل گردیده تا با انسجام بخشی به اقدامات این تشکل ها، گامی مهم جهت تحقق آزاد سازی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم غزه داشته باشند...

فاش نیوز - تشکل یاران مقاومت و فلسطین طی نشست تخصصی در دبیرخانه کنفراس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از "فلسطین مظهر مقاومت و غزه قربانی جنایت" در حوزه‌های مختلف اعلام موجودیت نمود.

برپایی نشست تخصصی تشکل یاران مقاومت و فلسطین

به گزارش گویای صنعت، تشکل یاران مقاومت و فلسطین طی نشست تخصصی در دبیرخانه کنفراس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از “فلسطین مظهر مقاومت و غزه قربانی جنایت” در حوزه‌های مختلف اعلام موجودیت نمود.
در این نشست که با حضور نماینده دبیرخانه حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، اعضا به حمایت همه جانبه از محور مقاومت و مبارزات ملت فلسطین در ابعاد مختلف تاکید نموده و مبارزه و جهاد را تنها راه توقف نسل کشی و آزاد سازی قدس شریف دانستند.

لازم به ذکر است در همین رابطه کمیته های تخصصی از جمله نخبگان علمی، کارآفرینان، هنرمندان سینما و تلویزیون، ورزشکاران، صنعت گران، جوانان، زنان پیشتاز جهادگر، شاهدان شهید، مدافعان حرم، ایرانیان خارج از کشور و دیگر اقشار تشکیل گردیده تا با انسجام بخشی به اقدامات این تشکل ها، گامی مهم جهت تحقق آزاد سازی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم غزه داشته باشند.

عشرت شایق، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیر موسسه صلح و دوستی جهانی بعنوان مسئول این تشکل با اشاره به ضرورت انسجام حرکت‌های حمایتی از ملت مظلوم فلسطین گفت:ما به کلام ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر پیروزی حق علیه باطل و سقوط رژیم صهیونیستی، ایمان داشته و در مسیر تحقق این وعده به حرکت های خودجوش مردمی انسجام خواهیم بخشید.

وی افزود: در گام بعدی با توجه به جهان شمول بودن موضوع فلسطین و حمایت از غزه، تلاش خواهد شد بین تشکل های مردمی حامی مقاومت فلسطین درکشورهای مختلف نوعی ارتباط و هماهنگی عاطفی و اجتماعی شکل گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi