شناسه خبر : 105288
سه شنبه 16 آبان 1402 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«معبر جانان»؛ روایت زنانه از هشت سال جنگ تحمیلی در قالب فیلنامه

«معبر جانان»؛ روایت زنانه از هشت سال جنگ تحمیلی در قالب فیلنامه

فاش نیوز - «معبر جانان» فیلمنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس با رویکردی اجتماعی است که سعی دارد سال‌ها بعد از پایان جنگ تحمیلی ناگفته‌های نسل جنگ را از نگاه زنان سه نسل به تصویر بکشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، فیلمنامه «معبر جانان» در ژانر دفاع مقدس به قلم صدیقه حسن زاده راهی بازار نشر شد.

معبر جانان؛ روایت زنانه از هشت سال جنگ تحمیلی است که در قالب طرح داستان مستقل سه هم رزم، که از اولین روزهای آغاز جنگ در مناطق مرزی حضور داشته‌اند؛ گریزی دارد به زندگی و بی تابی‌های شیرزن خطه کرمانشاه، فرنگیس حیدرپور برای مرز و بوم ایران.

 این کتاب فیلمنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس با رویکردی اجتماعی است که سعی دارد سال‌ها بعد از پایان جنگ تحمیلی ناگفته‌های نسل جنگ را از نگاه زنان سه نسل به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید

اشعار و ترانه‎‌‌های محلی این فیلمنامه توسط شاعر ایلامی؛ حبیب الله بخشوده به زبان کردی سروده شده است. این کتاب توسط مجتبی زند طراحی گرافیک شده و در تیراژ 110 نسخه و با قیمت 230 هزارتومان توسط نشر چکانه؛ ناشر حوزه ادبیات، تئاتر و سینما، روانه بازار نشر شده است.

کتاب معبر جانان فیلمنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس؛ روایت حضور سه نسل از زنان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است که به قلم صدیقه حسن زاده نگاشته شده است. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به وب سایت نشر چکانه به آدرس https://chakanehpub.com مراجعه کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi