شناسه خبر : 105294
سه شنبه 16 آبان 1402 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر خبر داد.

کد خبر: ۶۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 06November 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد قوام» سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که اولین جشنواره «رویش» ویژه یادبود دانشمند شهید جهادگر دکتر «کاظم آشتیانی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر پژوهشگران در سه بخش جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این جشنواره در سه قالب «کتاب»، «مقاله» و «پایان نامه» ویژه گرامی‌داشت هفته پژوهش در بخش‌های «پژوهشگران شاهد و ایثارگر»، «پژوهشگران عرصه ایثار و شهادت» و «کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامد قوام با اشاره به محور‌های جشنواره «رویش» توضیح داد: این جشنواره در پنج محور اصلی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان»، «سلامت و امور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر»، «نقش‌آفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان رهبران اجتماعی»، «نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» و «نقش زنان ایثارگر در انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این جشنواره به همت معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر واقع در پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کنند.

تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره «رویش» ویژه پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi