شناسه خبر : 105309
شنبه 20 آبان 1402 , 17:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علت دلتنگی همسران جانبازان شهید چه بود؟

به خبرنگارها ... گفته بودند شما بیایید در حضور خانواده شهدا می‌خواهیم کتاب .... رونمایی کنیم. بعد برعکس آن را به ما گفته بودند که بیایید می خواهیم از شما تجلیل کنیم....!

فاش نیوز - همسر یکی از جانبازان شهید اخیرا متنی از سر درد، دردمندانه نگاشته بود که بازتاب بسیاری در فضای مجازی و رسانه ای داشت.

بعد از انتشار متن و مشاهده بازتاب‌های آن، طی تماسی با نویسند، خواستیم بیشتر از آن روز و چند و چون قضایا بگوید.

متن زیر کل حرف های از سر دلتنگی و درد دل‌های همسر معزز جانباز نخاعی شهید محسن صابر است که از نظرتان می گذرد.

بعد از پایان مراسم خبرنگارها را جمع کردم و گفتم از کجایید؟ حدود یازده نفر بودند که ۵ الی۶ تای آنها برای خود بنیاد بودند و بقیه برای جاهای دیگر...

به آنها گفتم قضیه این بوده است، ما برای تجلیل آمده ایم که این قضایا اتفاق افتاده و....

دو خبرنگار که متأسفانه اسم‌شان را نپرسیدم، گفتند می‌دانید خانم متن دعوت‌نامه این مراسم چی بود؟ به ما که گفتند بیایید رونمایی از کتاب، توسط فلان شخص و اصلا حرفی در باره تجلیل از همسران شهدا نبوده است.

دلیل ناراحتی من همه همین بود؛ یعنی واقعا این که می گویند سیاهی‌لشکر می خواسته اند و .... درست است. به خبرگزاری ها نگفته بودند که برنامه تجلیل از همسران شهداست. گفته بودند شما بیایید در حضور خانواده شهدا می‌خواهیم کتاب .... رونمایی کنیم. بعد برعکس آن را به ما گفته بودند که بیایید می خواهیم از شما تجلیل کنیم....!

بعد به قول یکی از بندگان خدا، لااقل برای این که دل ما خنک شود، حتی یک جلد از همان کتاب رونمایی شده را هم به ما ندادند!

و تمام شد... خداحافظ؛ رفتند و ما هم رفتیم پی کارمان. یعنی خیلی اوضاع بد بود.

یکی از خبرنگارها آمد جلو و... فکر کنم رئیسشان بود، گفت می خواهید وقت بگیرم براتون از آقای قاضی زاده اگر حرفی دارید؟

گفتم اول این که نمی خواهم... یک مقدار از مشکلات جانبازان را گفتم. گفتم من همسر جانباز شهید هستم. باید بروید پای درد دل خود جانبازان بنشینید. بعد هم این که توجیه نکنید خواهشا.... گفت توجیه نمی کنم.

گفتم همین که می گویید وقت می خواهید بگیرید، خودش توجیه است. گفت نه. شما چه مشکلی دارید؟ مسکن، ماشین....؟ گفتم این یک توهین است که به من کردید.

من خانه دارم، ویلا دارم، ماشین دارم... اصلا اینها بحثم نیست.... از بین جمعیت، از بین ده نفر از همسران جانبازان وقتی حرفش تمام شد، گفتند ما حرف داریم.... آقای قاضی‌زاده فقط سری تکان داد و پشتش را کرد و رفت.

بعد من به خبرنگاران گفتم ما که در مورد غزه خودمان بیشتر می‌دانیم. پس خودم مقاله می‌نویسم. اصلا ایشان نیازی نبود در مورد غزه بگوید و اسم شهید سلیمانی را بر زبان بیاورد؛ چون اصلا منش ایشان را ندارد... بعد گفتم اینها را هم بنویسید.

آنقدر ناراحت شدم که برای دوازده‌تا خبرگزاری نامه فرستادم. ولی هنوز با من تماس نگرفته اند. هم روزنامه کیهان، اطلاعات، ایران، ریاست جمهوری، خود بنیاد شهید، به عنوان یک شکایت از ایشان. ولی فعلا که جایی تماس نگرفته اند.

واقعا احساس کردم که هم به من توهین شده هم به خانواده شهدا...

اینستاگرام
اخی درد و بلاتون بخوره تو سر بنیاد
شعور این آقا در این حد است ما نباید انتظار بیشتر از دکتر جان داشته باشیم فقط چقدر دیگه آقای رئیسی متوجه انتخاب اشتباهش بشه خدا می‌دونه ،البته وقتی وام دار این آقایون باشی حتی جرأت تذکر دادن هم نداری ،آقای رئیسی شما رأی خانواده شهدارو داشتی بقیش همه می‌دونن داستان چی بود که رأی این قشر هم از دست داری میدی حالا خود دانی
واقعا این همه نارضایتی و عملکرد منفی قاضی زاده به گوش رئیس جمهور محترم نمیرسد که این همه جفا در حق شهدا و جانبازان میشه تا ی فکر اساسی بکند
خواهشا اگر کسی راهکاری در خصوص اطلاع رسانی دقیق رئیس جمهور از وضعیت موجود بنیاد دارد اعلام کند تا هر کس به توان خویش اقدام نماید
وبازهم انتقاد . اعتراض از ریاست عالی بنیاد شهید
و باز هم بی توجهی وبی حرمتی به خانواده شهدا

نمی‌دونم و شاید هم نمی فهمم این بی احترامی ها از کجا سرچشمه میگیره این همه گروه های ایثارگری مگه پدر کشتگی دارن با آقای قاضی زاده که این همه انتقاد واعتراض نسبت به عملکرد ایشون به چشم میخوره ؟؟؟, چرا هیچ کس صدای ماها رو نمیشنوه ؟؟؟چرا کسی برای حرف ما هیچ ارزش قائل نیست ؟؟؟؟چرا آقای رییسی ریاست محترم جمهوری صدای مارو نمیشنوه ...پدران ما رفتن و تا پای جون برای این کشور و آرمان های این کشور ایستادگی کردن و جان شیرین خود را تقدیم این مملکت کردن ..حال چه شده ؟؟مگه جان دادن اشتباه بود مگر اسیر شدن وشکنجه شدن زیر دست بعثی‌ها اشتباه بود مگه جانباز شدن وبا زجر زندگی کردن اشتباه بود ؟؟؟ نمی‌دونم !!!! جواب این سوال ها رو چه کسی باید بگوید ؟؟؟؟ اینگونه میخواهید فرهنگ ایثار و شهادت رو زنده نگه دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور میتوان این فرهنگ رو زیر پا له کرد وفقط حرفی از آن زده بشه ؟؟؟؟...آقای رییس جمهور یادمه با چه ذوقی به شما رای دادم تا ریشه این ظلم رو با تبر بزنید یادمه اون روزها میگفتن ابراهیم بت شکن داره میاد ومن با چه اشتیاقی برای شما تبلیغ میکردم ولی الان باید بگم متاسفم برای خودم ؟؟؟ آقای رییس جمهور محترم چرا امید مارو نا امید کردید چرا صدای ماها رو نمیشنوید؟؟؟؟مگه ما چه چیزی از شما طلب کردیم کجای خواسته های ما زیاده خواهی بود ؟؟؟ ما درد دل کردیم ولی کسی توجهی نکرد .انتقاد کردیم ولی بدتر شد اعتراض کردیم جواب اعتراض رو با چی دادید ؟؟؟! اگر خانواده شهدا و ایثارگران انتقادی میکنن دلشون برای این انقلاب میسوزه آخه هزینه این انقلاب رو با جون عزیزانشون دادن ...من شیش سالم بود که جنازه تیکه تیکه پدرم رو از والفجر مقدماتی آوردن ....آقای رییسی تا دیر نشده صدای انتقاد خانواده شهدا و ایثارگران رو بشنوید .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi