شناسه خبر : 105311
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد شهیداستان کرمان با سه جانباز ۷۰ درصد دیدار کرد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با سه تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «محمد مردانی»، «محمود امیری» و «عباس کرمی رباطی» دیدار و گفتگو کردند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با سه جانباز 70 درصد دیدار کرد
به گزارش ایثار، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با علی مردانی رئیس بیمه دی استان کرمان با سه تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «محمد مردانی»، «محمود امیری» و «عباس کرمی رباطی» دیدار و گفتگو کردند.
ایرانمنش در این دیدارها بیان داشت: امروز با توجه به ناآرامی‌ها در جهان، آرامش و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان عنوان کرد: به عنوان خدمتگزار جامع بزرگ ایثارگر استان کرمان تمام تلاش خود و همکاران بر این است که بتوانیم مشکلات جامعه ایثارگری را برطرف کنیم.
رئیس بیمه دی استان کرمان نیز کفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi