شناسه خبر : 105312
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضوراستارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو»

فاش نیوز - معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران از استارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو» بازدید به عمل آورد.
 
بازدید معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران از استارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو»
به گزارش ایثار، مجتبی مدرس‌زاده پس از بازدید این نمایشگاه در جریان آخرین دستاوردهای استارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر در چهاردهمین نمایشگاه «ایران نانو» از جمله شرکت‌های نانو فناوری پرتو پویش، بست آروماتیک پریمور، تولید انواع کپسول‌های گیاهی، تولید انواع محصولات بهداشتی سلامت‌محور، تولید انواع  شربت‌های درمانی گیاهی، گجت رگ‌یاب، از تجهیزات پزشکی  قرار گرفت.

عادل مهری‌ ورنیاب، با اشاره به بازدید معاون آموزش، پژوهش و نوآروری از غرفه مرکز دانش‌پژوهان گفت: در این نمایشگاه ۶ شرکت در حوزه استارت‌آپی و نانو حضور داشتند که ارتباطات و تعاملات خوبی را  در حوزه درمان و گیاهان دارویی داشتند و توانستند سه مذاکره با کشورهای خارجی از جمله چین، آمریکا و کانادا داشته باشند که نویدبخش آینده روشن است. محصولات متنوعی در این شرکت‌ها در این نمایشگاه بود که محصول پاک کننده شیشه‌ها با ترکیب نانو توانست از محصولات خود تعداد قابل توجه بفروشد و نظرات مخاطبان را جلب کند.

مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان وسرآمدان شاهد و ایثار  با اشاره به فعالیت‌های مرکز دانش‌پژوهان گفت: این سومین نمایشگاه است که علاوه بر اینوتکس در آن حضور داشتیم و بعد از شناسایی تیم های استارت آپی شاهد و ایثارگر خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه  درحوزه استارت‌آپی شد و امیدواریم باحمایت‌های ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه  محصولات ایثارگران بدرخشیم و نشان بدهند مانند پدران ایثارگر خود با از خودگذشتگی برای شکوفایی کشور این مسیر را ادامه می‌دهند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از 13 الی 16 آبان ماه 1402 در سالن 5 محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi