شناسه خبر : 105319
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کارگروه هماهنگی پایش سلامت ایثارگران در موسسه ایثار کرمان

فاش نیوز - کارگروه هماهنگی پایش سلامت ایثارگران در موسسه ایثار استان کرمان برگزار شد.
 
برگزاری کارگروه هماهنگی پایش سلامت ایثارگران در موسسه ایثار کرمان

به گزارش ایثار، براساس ابلاغ معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدیران کل استانها در خصوص استفاده از ظرفیت های درمانی موسسات ایثار استانی، کارگروه هماهنگی پایش سلامت ایثارگران با حضور معاونین و مدیران استانی و کارشناسان مربوطه در حوزه توسعه سلامت، روز سه شنبه 16 آبان، در موسسه ایثار استان کرمان برگزار شد.
اعضای این کارگروه ابتدا از تمام بخش های درمانی بازدید کردند. در ادامه حمید نصیری مقدم مدیر موسسه ایثار کرمان، به ارائه گزارش عملکرد پایش سلامت استان پرداخت. همچنین مدیر درمانگاه ایثار کرمان، تجربیات استانی پایش سلامت را با شرکت کنندگان به اشتراک و تبادل نظر گذاشت.
گفتنی است، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در استان های تهران بزرگ، البرز، ایلام، خراسان جنوبی، همدان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در زمینه پایش سلامت ایثارگران فعال بوده و جامعه هدف می توانند به صورت حضوری و یا بالینی در منزل از این خدمات بهره مند شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi