شناسه خبر : 105382
جمعه 19 آبان 1402 , 21:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۳ شهید و ده‌ها مجروح در بمباران بیمارستان الشفاء غزه

با بمباران مجدد مجتمع پزشکی الشفاء توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر از صبح امروز تاکنون، ۱۳ شهید و ده‌ها مجروح فلسطینی بر جای مانده است؛ ۴ بیمارستان دیگر نوار غزه نیز همچنان از هر جهت در محاصره قرار دارند.

۱۳ شهید و ده‌ها مجروح فلسطینی در بمباران بیمارستان الشفاء غزه

به گزارش فارس، دفتر رسانه‌ای دولت در غزه امروز، جمعه ۱۰ نوامبر از شهادت ۱۳ فلسطینی و برجی ماندن ده‌ها زخمی در بمباران مجتمع پزشکی الشفاء توسط اشغالگران خبر داد؛ جنگنده‌های اسرائیلی فقط صبح امروز ۴ حمله به درمانگاه‌های سرپایی این بیمارستان داشتند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.

خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد: هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

«محمد ابوسلمیه»، مدیر بیمارستان الشفاء در گفت‌وگو با الجزیره درباره وضعیت کنونی گفت: اسرائیل برای چهارمین بار از بامداد امروز مجتمع الشفاء را هدف قرار می‌دهد؛ اشغالگران اکنون در حال جنگ با بیمارستان‌ها و بخش پزشکی در غزه هستند.

این وضعیت، تنها بر بیمارستان الشفاء حاکم نیست و براساس تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فلسطینی، بیمارستان‌های «الرنتیسی»، «النصر» و «العیون» در شهر غزه هم به محاصره تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند.

ساعتی پیش گردان‌های عزالدین القسام، جنبش حزب‌الله لبنان و سرایا القدس نیز با حملات موشکی علیه پایگاه‌های نظامی اسرائیلی و همچنین شهرک‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود، جنایت ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه را پاسخ دادند.

پایان پیام

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi