شناسه خبر : 105389
شنبه 20 آبان 1402 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«انقلاب اسلامی»؛ زبان مشترک آزادگان جهان

فاش نیوز - طوفان‌الاقصی، موضوع جدیدی شد تا آزادگان جهان با زبان مبانی انقلاب اسلامی که برگرفته از فطرت ناب انسانی است به اتحاد برسند و گام‌های جدی‌تری را برای هموار کردن ظهور منجی آخرالزمان بردارند.

«انقلاب اسلامی»؛ زبان مشترک آزادگان جهان

گروه خبرگزاری دفاع‌پرس - حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ که به پیروزی رسید، جهان غرب نمی‌توانست پیروزی آن را باور کند چراکه در آن صورت باید می‌پذیرفت موسای زمانه متولد شده تا کاخ نفرین و سلطه او را خراب کند و هر بار از زبان متفکرانش وعده چند ماهه تا چند ساله برای نابودی این انقلاب می‌داد و هنوز هم مذبوحانه بر همان مدار است.

انقلاب اسلامی ایران، اما متولد شده بود و چونان پخته‌ای که دیگر خام نمی‌شود، قصد بازگشت به عقب نداشت، آمده بود تا بماند، ماندنی که، چون نقطه‌ای نورانی، هر بار بیشتر دل تاریکی‌ها را می‌شکافت. این انقلاب که با قدم‌های الهی و مقاومت غریبانه ملت ایران زیر سنگینی بار دژخیمان شاهنشاهی پهلوی پیروز شده بود، مانند فولادی آبدیده، ذوالفقاری شد در دست آزادگان تا به مدد وام‌گیری از قدرتش، سینه دشمنان حق و حقیقت را بشکافند.

آن روز شاید انقلابیون هم فکر نمی‌کردند این انقلاب تا این حد گره‌گشای کار آزادگان شده و الهام‌بخش شود به طوری که هر کجا پرچم آزادی‌خواهی بلند شد، نامی هم از انقلاب اسلامی ایران برده شد. نمونه اخیر آن را در تظاهرات مردم غرب علیه جنایات رژیم صهیونسیتی دیدیم که در اغلب آن‌ها پرچم ایران نیز برافراشته بود و حتی در پاریس هنگام تعرض یک سلطنت‌طلب به پرچم ایران، واکنش تند شهروندان پاریس برانگیخته شد در دفاع از آن پرچم.

انقلاب اسلامی مانند جرقه‌ای که به جنگلی خشک افتاده باشد، ذهنیات خشک و پوسیده سلطه غرب برای به بردگی کشیدن انسان‌ها را به آتش کشید تا وجدان‌های بیدار و زلال همچنان بتوانند حق و باطل را تمیز داده و برای پاک‌سازی جهان از ظلم قیام کنند.

اینکه امروز مردم غرب بیس از قبل و به بهانه حمایت از طوفان الاقصی قیام کرده‌اند بهانه‌ای شده تا بیشتر درباره اسلام و موعود آخرالزمانی‌اش تحقیق کنند و حتی ظهورش را آرزومند شوند. این‌ها با این سرعت اتفاق نمی‌افتاد مگر یا حمایت جدی، قاطع، مبتکرانه و شجاعانه ایران اسلامی از جبهه وسیع مقاومت. جبهه‌ای که از قلب ایران تا دورترین نقاط جهان گسترده شده و امروز آزادگان جهان به زبان مشترکی رسیده‌اند که آن را از انقلاب اسلامی گرفته‌اند.

طوفان الاقصی، اما موضوع جدیدی شد تا آزادگان جهان با زبان مبانی انقلاب اسلامی که برگرفته از فطرت ناب انسانی است به اتحاد برسند و گام‌های جدی‌تری را برای هموار کردن ظهور منجی آخرالزمان بردارند؛ گام‌هایی که می‌رود تا با کنار زدن سران مرتجع و وابسته، راه‌های مطمان‌تری را برای جهانی عاری از ظلم و ستم باز کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi