شناسه خبر : 105438
یکشنبه 21 آبان 1402 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت مستند زندگی شهید حاج احمد کاظمی آغاز شد

فاش نیوز - ساخت مستند ۱۳ قسمتی بازسازی زندگی شهید حاج احمد کاظمی آغاز شده و پس از تهیه و تنظیم، از طریق شبکه‌های سیما روانه آنتن پخش خواهد شد.

ساخت مستند زندگی شهید حاج احمد کاظمی آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ساخت مستند ۱۳ قسمتی بازسازی زندگی شهید حاج احمد کاظمی آغاز شده و پس از تهیه و تنظیم، از طریق شبکه‌های سیما روانه آنتن پخش خواهد شد.

این مستند  به تهیه‌کنندگی آزاده رجبی و کارگردانی محمد یاسر پارسا به روایت زندگی سراسر مجاهدت سردار  شهید حاج احمد کاظمی پرداخته و سعی دارد تا با مصاحبه با نزدیکان و دوستان شهید نظیر خانواده، هم‌رزمان، همکاران و ... نمایی واقعی را از زندگی این قهرمان ملی به تصویر بکشد.

رجبی تاریخ پخش این مستند را ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۳، مصادف با سالروز شهادت سردار کاظمی دانست و گفت: تولید این مستند آغاز شده و بخشی از فیلم‌برداری آن در فضای باغ موزه دفاع مقدس انجام می‌شود. بخش‌های دیگر آن در شهرک دفاع مقدس و دیگر مکان‌ها فیلم‌برداری می‌شود.

این مستند که به تصویب  معاونت سیمای استان‌های رسانه ملی رسیده است، در شبکه استانی اصفهان تولید می‌شود و از طریق شبکه‌های سیما روانه آنتن پخش خواهد شد.

احمد کاظمی متولد سال ۱۳۳۷ و در زمان جنگ تحمیلی فرمانده لشکر ۸ نجف بود. سپس از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ فرمانده قرارگاه حمزه، از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین علیه‌السلام و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ فرمانده نیروی هوایی سپاه بود. او در سال ۱۳۸۴ به فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران منصوب شده و ۱۹ دی‌ماه همان سال در سانحه سقوط هواپیمایی فالکن در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi