شناسه خبر : 105479
دوشنبه 22 آبان 1402 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید موشکی یزد را بیشتر بشناسیم

فاش نیوز - شهید سیدرضا میرحسینی چاهوکی در سال ۱۳۵۳ در مزرعه علی‌اکبر خانی از استان یزد به دنیا آمد. او و پدرش در سال ۱۳۵۸ با کمک هم یک هواپیمای تک‌نفره ساختند.

کد خبر: ۶۳۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 12November 2023
 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید سیدرضا میرحسینی چاهوکی در سال ۱۳۵۳ در مزرعه علی‌اکبر خانی از استان یزد به دنیا آمد. سیدرضا، از همان دوران کودکی علاقه خاصی به کار‌های فنی داشت. او و پدرش در سال ۱۳۵۸ با کمک هم یک هواپیمای تک‌نفره ساختند.

سیدرضا برای ادامه تحصیل در رشته راه و ساختمان به هنرستان نعیم آباد یزد رفت؛ سپس تحصیلات خود را در دانشکده فنی شهید صدوقی یزد ادامه داد. 

میرحسینی پس از مدتی به خاطر علاقه به فعالیت در سپاه پاسداران، وارد این ارگان شد. استعداد، تخصص و توانایی او در مسائل فنی به حدی بود که توسط سردار شهید تهرانی‌مقدم به همکاری در سازمان جهاد خودکفایی سپاه دعوت شد. 

شهید سیدرضا میرحسینی ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰ در ایام عید غدیرخم در پی یک حادثه در محل آخرین پروژه موشکی خود در پادگان مدرس ملارد به همراه سردار حاج‌حسن تهرانی‌مقدم و جمعی از عناصر ممتاز سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران به فیض شهادت نائل آمد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi