شناسه خبر : 105489
دوشنبه 22 آبان 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدایا مرا جزو سربازان امام زمان (عج) به حساب بیاور

فاش نیوز - شهید نادر ذکی‌زاده در وصیت نامه‌اش نوشته است: خدایا مرا جزو سربازان امام زمان (عج) به حساب بیاور و اجر شهدا را نصیبم گردان.

کد خبر: ۶۲۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۴ - 13November 2023
 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «نادر ذکی زاده»، بیست و نهم شهریور ۱۳۳۸ دیده به جهان گشود.  تا پایان دوره متوسطه درس خواند و در رشته تجربی دیپلم گرفت. کارگر شیرینی پزی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. پنجم آبان ۱۳۶۲ با سمت آرپی جی زن در بانه هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای قاسمیه اردبیل واقع است.

فرازی از وصیت نامه شهید نادر ذکی‌پور:

بار الهى! از فرصتى که نصیبم کردى و مرا در این آزمایش شرکت دادى بسیار به درگاهت شکرگزارم و از اینکه توانستم در صف جهادگران در راه باشم بسیار خرسندم. خدایا تو خودت آگاه بر دل همگانى و می‌دانى که من همه کارهایم را سعى فراوان دارم که در راه تو و براى رضای تو انجام دهم. خدایا تو شاهد باش که اگر در این راه به شهادت برسم فقط براى رضاى تو باشد و هیچ گونه نظر دیگرى ندارم. خدایا براى رضاى تو حاضرم از جان و مال و زندگى و خانواده و همه لذایذ دنیوى بگذرم و فقط در مقابل مى‌خواهم مرا جزو سربازان امام زمان (عج) به حساب بیاور و اجر شهدا را نصیبم گردان.

در مورد پیام نیز خود را کوچکتر از آن احساس مى کنم که پیامى به این امت شهید‌پرور و ایثارگران مال و جان داشته باشم ولى، چون وظیفه خویش احساس مى کنم چند پیام دارم که از همه امت و خانواده‌ام مى‌خواهم تا آخرین قطره خون دست از حمایت امام بر ندارند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند. صف‌هاى دشمن شکن نماز جمعه و دعاهاى کمیل و توسل را هر چه فشرده‌تر کنند، شبهاى جمعه را به مزار شهدا بروند و دیدارى تازه کنند.

در خاتمه با سلام به مادرم که همه هستى من از او و همه ایمان و تربیت من از وجود برکت دامن اوست، تقاضا دارم که براى من ناراحت نباشد و اگر شهید شدم براى من هر چه مى‌خواهد گریه و عزادارى کند زیرا گریه و زارى و عزادارى براى شهدا اجر فراوان دارد ولى از شهید شدنم ناراحت نباشد زیرا او به خوبى امانت خدا را پرورید و دوباره تحویل خداوند داد و همیشه نزد مادر سرور شهیدان، فاطمه زهرا روسفید خواهد بود. بزرگترین افتخار براى یک مادر این است که در مقام مادر شهید باشد. مادر جان با توکل به خدا همه کار‌ها درست مى‌شود. مادر مرا حلال کن و از خواهران و برادرم و همه خانواده و آشنایان طلب حلالیت دارم و امیدوارم مرا ببخشید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi