شناسه خبر : 105505
دوشنبه 22 آبان 1402 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور ۱۵ تیم استارتاپی و شرکت دانش بنیان ایثارگران در رویداد ملی ساخت سریع مسکن پایدار

حضور 15 تیم استارتاپی و شرکت دانش بنیان ایثارگران در رویداد ملی ساخت سریع مسکن پایدار

فاش نیوز - مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور 15 تیم استارتاپی و شرکت دانش بنیان ایثارگران در رویداد ملی ساخت سریع مسکن پایدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حیات : در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت های استارتاپی ایثارگران، معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور کار جدیدی را به مرکز دانش پژوهان درخصوص حمایت ویژه از شرکت هایی که می توانند در حوزه های مختلف برای ایثارگران راهگشا باشند، صادر کرد.

وی افزود: در این رویداد که برای نخستین بار در حوزه ساخت سریع مسکن پایدار با همکاری سازمان های مختلف مانند جهاد دانشگاهی، مرکز تحقیقات وزارت مسکن، راه و شهرسازی و بخش خصوصی در حال اجرا است، خوشبختانه نزدیک به 15 تیم استارتاپی و شرکت دانش بنیان ایثارگران که طی این چند سال گذشته در سراسر کشور شناسایی شدند، با همکاری و هماهنگی ما حضور یافتند.

مهری بیان کرد: در حقیقت در حاشیه این فضای نمایشگاهی تفاهمنامه ای مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی به امضا رسید تا بتوانیم با کمک یکدیگر اقدامات استراتژیک، دستاوردها و فضایی را در کشور ایجاد کنیم که اتکای ما به خارج از کشور کاسته شود.

مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران  اظهار کرد: خوشبختانه با بازدید علمی، تخصصی و راهیان پیشرفتی که در این مرکز تعریف شده از پارک های علم و فناوری البرز و سایر فضاها بازدید به عمل آمد، در واقع در این تفاهمنامه سعی شد که با حمایت و مشارکت جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید و امورایثارگران استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان ایثارگری که در فضای مرتبط با حوزه های فعالیت جهاد دانشگاهی مشغول به کارند در عرصه کشور معرفی شوند.

وی گفت: با توجه به نظر و استقبال شرکت کنندگان این پیشنهاد وجود دارد که این رویداد در سال های آتی به صورت گسترده تر و به صورت ملی و بین المللی انجام شود.  

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi