شناسه خبر : 105506
دوشنبه 22 آبان 1402 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانشجویان دانشگاه‌های تهران با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند

فاش نیوز - مسؤولان بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با خانواده شهید سید روح الله عجمیان دیدار کردند.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسؤولان بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با خانواده شهید سید روح الله عجمیان دیدار کردند.

رضا کوه پیکر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات دیدار دانشجویان با خانواده شهید عجمیان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های تهران از جمله علوم پزشکی، مدرسه عالی شهید مطهری، فرهنگیان، شاهد و صداوسیما در این دیدار حضور داشتند. 

پدر شهید عجمیان: به دستگاه قضایی کشور اعتماد کامل داریم

وی افزود: در این دیدار پدر بزرگوار شهید عجمیان گفت که پیگیر پرونده شهید هستیم، نهادهای مسئول با ما همکاری دارند و در این زمینه به دستگاه قضایی کشور اعتماد کامل داریم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. وی در منطقه خرمدشت کرج در اثر جراحت شدید ناشی از حمله آشوبگران به وی با ضربات چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 پدر شهید عجمیان در رابطه با این شهید والامقام گفته بود: شهید عجمیان علاقه فراوانی به شهدای مدافع حرم بالاخص شهدای گمنام داشت. سه روز قبل شهادت با دوستان خود به زیارت امامزاده محمد و شهید مدافع حرم رفت.  شهید می‌دانست به درجه شهادت نائل می‌شود، به دوستان خود گفته بود اگر من به شهادت رسیدم همین مکان مرا به خاک بسپارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi