شناسه خبر : 105508
دوشنبه 22 آبان 1402 , 16:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان ادامه دهنده راه شهیدان و احیاگر فرهنگ شهید و شهادت هستند

دیدار جانباز

فاش نیوز - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: جانبازان ادامه دهنده راه شهیدان و احیاگر فرهنگ شهید و شهادت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، به اتفاق تعدادی از اعضای شورای معاونین این اداره کل با محمد حسن تبریزی امجد از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: جانبازان یادگاران ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت تمام عیار در برابر همه ابرقدرت‌های جهان هستند.

وی افزود: ایران اسلامی و مردمان این سرزمین هرگز فراموش نخواند کرد که چگونه شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان با دلاورمردی و از خودگذشتگی به دشمنان تا بن دندان مسلح اجازه ندادند تا حتی به یک وجب از خاک این مرز و بوم تجاوز کنند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: امروز همه ما مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند که عده ای آسمانی شدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند.

وی ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران گفت: جانبازان مایه سربلندی ملت و الگوی عملی جوانان و نوجوان هستند که بوی شهید و شهادت می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تأکید کرد: قطعا نقش همسران جانبازان نیز در این عرصه بر کسی پوشیده نیست، چه در زمان اعزامشان به جبهه های نبرد و چه پس از جانبازی که این همسران جانبازان بودند که جانانه و با تمام توان در خدمت این عزیزان بوده و هستند.

وی عنوان کرد: همسران جانبازان گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده هستند و نام آنان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi