شناسه خبر : 105512
سه شنبه 23 آبان 1402 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس سازمان نظام پزشکی:

پزشکان اسرائیلی هم تروریست هستند و خواهان بمباران بیمارستان‌ها

فاش نیوز - رئیس سازمان نظام پزشکی خواستار خلع لباس پزشکان اسرائیلی شد که درخواست حمله به بیمارستان‌های غزه را مطرح کرده بودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، ده‌ها پزشک اسرائیلی، ۵ نوامبر طوماری را امضا کردند و از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا بیمارستان‌های غزه را بمباران کنند. بر اساس گزارشی که شبکه «الجزیره» منتشر کرده بود، این پزشکان که پیامی تحت عنوان «پزشکان برای سربازان» نوشته بودند، در نامه‌شان اذعان کردند: کسانی که بیمارستان‌ها را با تروریسم اشتباه می‌گیرد، باید بفهمند که بیمارستان‌ها مکان امنی برای آنها نیست و ما باید با تروریسم در همه جا و به هر نحوی مبارزه کنیم.
در این ارتباط، رئیس سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به اقدامات غیرانسانی رژیم اشغالگر در جنگ غزه به گفت: درخواست برخی از پزشکان رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان‌ها بسیار وقیحانه و موجب وهن جامعه پزشکی دنیا است. به عقیده ما امضا کنندگان این طومار، تروریست‌ها و اشغالگرانی هستند که لباس مقدس پزشکی را به خلاف بر تن کردند، چرا که این درخواست با هیچ کدام از اصول و اخلاق پزشکی و همچنین با سوگند پزشکی پزشکان دنیا تطابق ندارد.
محمد رئیس زاده افزود: همه مجامع پزشکی و پزشکان شرافتمند دنیا و به خصوص سازمان بهداشت جهانی (WHO) باید به جد خواستار خلع لباس این تروریست‌ها و اشغالگران باشند چرا که در لباس پزشکی این درخواست وقیحانه را مطرح کردند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi