شناسه خبر : 105522
سه شنبه 23 آبان 1402 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیلبوردهای در سطح استان زنجان به تصاویر شهدا مزین شده است

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 657 بیلبورد در سطح استان زنجان به تصاویر شهدای والامقام مزین شده است.
 
657 بیلبورد در سطح استان زنجان به تصاویر شهدای والامقام مزین شده است
به گزارش ایثار، عباس برزگر با اشاره به اینکه تماشای نقش‌آفرینان تاریخی و ماندگار شخصیت‌های برجسته و قهرمانان دفاع مقدس استان روی بیلبوردهای سطح شهر معرف خوبی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان جامعه است، اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد شهید و شهرداری، استخراج اطلاعات و طراحی این بیلبوردها توسط بنیاد شهید و نصب و اجرا آن در سطح شهر بر عهده شهرداری صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه بیلبوردهای بیرون از شهر و ورودی روستاها نیز توسط بنیاد شهید انجام می‌شود، ادامه داد: تصاویر شهدای والامقام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر بیلبورد، بر روی عرشه پل، تابلوهای کوچک و معابر، استندهای فلزی و استرابورد اجرا می‌شود.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: تصاویر شهدا در بر روی بیلبوردها به مرور زمان بر اثر تابش شدید آفتاب و شرایط آب و هوایی دچار آسیب شده، به صورت دوره‌ای و به ترتیب حروف الفبا تعویض و در دستور کار اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد قرار می‌‌‌‌‌‌گیرد، که تلاش می‌شود از عکس‌های با کیفت شهدا، از اقشار مختلف و کلیه یگان ها نظیر شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت،‌ شهدای ارتش، شهدای نیروی انتظامی، شهدا سپاه، شهدا بسیج، شهدای روحانیت و ... استفاده شود.
وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و بزرگداشت شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به این عزیزان است، اضافه کرد: این اقدام باعث می‌شود تا نسل جوان جامعه دست کم اسم این قهرمانان سرزمین‌شان را جایی خوانده باشند و حرفی از آنان را وام گرفته، تا شاید تلنگری باشد که به روشی دقیق‌تر به سراغ زندگی‌نامه و کتاب‌های این قهرمان رفته و سیره و تفکراتشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi