شناسه خبر : 105556
سه شنبه 23 آبان 1402 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی استان مازندران با بررسی پرونده ۱۵۰ جانباز

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی استان مازندران با بررسی پرونده ۱۵۰ جانباز

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از برگزاری اولین کمیسیون پزشکی این استان با حضور ۱۵۰ تن از جانبازان عزیز خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری حیات، سعید کهن‌سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران؛ اولین کمیسیون پزشکی در سال جاری برای جانبازان و ایثارگران استان مازندران با شرکت ۱۵۰ تن از این عزیزان برگزار شد.

وی افزود: تعدادی از این عزیزان برای اولین بار است که در کمیسیون حق پرستاری شرکت کردند، همچنین تعدادی دیگر شامل جانبازانی هستند که پرونده های آنان برای تعیین درصد مجدد، از کار افتادگی و پرستاری مورد بررسی پزشکان مرتبط با نوع عارضه قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد:  بر اساس ماده ۲۲ و ۲۶ کمیسیون پزشکی پرونده ۲۰۰ تن از خانواده‌ها شامل" والدین، همسر و فرزند معزز شهید، همسر و فرزند جانباز" به صورت غیر حضوری مورد بررسی و بازبینی تیم پزشکی اعزامی از کمیسیون بنیاد مرکز قرار گرفت.

کهن‌سال اضافه کرد: این کمیسیون که در دو نوبت ظهر و عصر برگزار و پرونده‌های جانبازان بسته به نوع عوارض جانبازی" اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، داخلی، مغز و اعصاب و ارتوپد" توسط پزشکان متخصص هر قسمت بررسی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi