شناسه خبر : 105562
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 07:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیرین شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند

فاش نیوز - خیرین شاهد و ایثارگر کشور و افراد خیر غیرایثارگری که به جامعه هدف و بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه توسعه خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر کمک کرده‌اند در قالب برگزاری همایش ملی تجلیل می‌شوند.
 
خیرین شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند
به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب افزود: مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب ساختار جدید هدف‌گذاری شده است و استفاده از ظرفیت گسترده و اثربخش مردم در مشارکت باانجام فعالیت‌های بنیاد از مصادیق عینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
نریمانی برجسته کردن رفتاهای ایثارگرانه در جامعه را از دیگر اهداف تجلیل از خیرین ایثارگر کشور برشمرد و خاطرنشان‌ کرد: استمرار و جریان روحیه ایثار، فداکاری، حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی در جامعه موجب تعالی رشد و بالندگی می‌شود و تقویت روحیه ایثار در جامعه موجبات ارتقاء شاخص‌های اجتماعی خواهد شد.
وی توسعه ارتباطات با حلقه‌های مردمی فعال و اثرگذار در جامعه را جزو برنامه‌های دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد برشمرد و تصریح‌کرد: براساس سیاست‌های کلی نظام در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، ابلاغی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول مردمی دولت سیزدهم، مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس برنامه عملیاتی مدون در حال انجام است.
نریمانی از برگزاری سومین همایش توانمندسازی تشکل‌های ایثارگری در استان  کرمانشاه خبر داد و گفت: از 28 آبان‌ماه سال جاری تشکل‌های ایثارگری استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و همدان در کارگاه آموزشی تشکل‌های ایثارگری شرکت خواهند کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi